BRA START PÅ UKEN

SAMSUNG CSC
Hurra for mandag og en splitter ny uke! Er du klar for en knall bra en?
Husk at du lager uken akkurat slik du vil selv! Hvorfor ikke bestemme deg for at du skal være snill med deg selv denne uken. Da tenker jeg ikke på å trene hardt eller spise sunt, men rett og slett å sette pris på den kroppen du har. Det å bli lykkelig i sin egen kropp, uavhengig av hvordan den ser ut eller hva den veier. Jeg har i mange år vært uvenn med kroppen min, til tross for at jeg har vært slank og sprek. Tro meg, det å ha det bra har lite med hvordan du ser ut. Det å ha det bra, starter innvendig. Bestem deg for at denne uken skal du snakke positivt til deg selv. Gi deg selv hyggelige komplimenter og skryte av deg selv når du fortjener det. Jeg kan love at du ikke vil angre! 
Ha en fenomenal uke :grin: 

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg