KOSESTUND MED SHAPEUP


Tidligere i dag rakk jeg en liten kosestund med ShapeUp mellom praksis og jobb. Når jeg har slike lange dager med en dobbel arbeidsdag, er det utrolig deilig med et avbrekk. En liten hvilepause mellom slagene hvor jeg kan senke skuldrene, skru av hjernen og hente energi. Jeg har forskjellige måter å gjøre dette på, men det jeg liker best, er å ta en treningsøkt eller sette med ned med godt lesestoff. I dag gjorde jeg sistnevnte. Jeg koste meg en drøy halvtime med ShapeUp, frukt, yoghurtnøtter, nøttemiks og en god kopp kaffe. Da var batteriene ladet opp igjen!


De fleste av dere kjenner nok ShapeUp fra før av. Det er Norges største trenings magasin. Her får du ikke bare treningstips med også effektive treningsprogram, smart mat, sunne oppskrifter, sporty mote og skjønnhet. Det geniale er at de også har utklippbare sider av hvert treningsprogram, slik at du enkelt kan ta med programmet og beskrivelsen av øvelsene på trening. 

Du husker kanskje til og med at jeg er i ShapeUp denne måneden med et kettlebells program? Ettersom jeg er fast leser av ShapeUp og har testet flere av treningsprogrammene deres, synes jeg det var ekstra stas å få være modell i bladet  
Ønsker du å abonnere på ShapeUp? :razz: Akkurat nå får du 6 utgaver av magasinet, altså et halvt år med ShapeUp til 179 kroner. Du kan bestille ved å sende en sms med kodeordet SUDED til 2205 (1,-). 

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg