NY UKE, NYTT PROGRAM OG SJOKOLADEKREM

Heilu dere og god mandag! Har du hatt en fin start på uken? Jeg skal ærlig innrømme at jeg synes det var fryktelig tungt å stå opp i morges. Øynene ville rett og slett ikke opp! Heldigvis ble det mye bedre bare jeg kom meg opp, fikk vann i ansiktet og satte igang med dagens gjøremål. Tross trøtt morgen har mandagen var super! Hittil har dagen bestått av praksis, en god treningsøkt med nytt treningsprogram og et deilig etter treningsmåltid med sjokoladekrem. 


Så fornøyd med ny uke og nytt treningsprogram da! Har du forresten fått med deg at Nocco har kommet med en ny smak i Norge? Tropical! Smaken har vært i Sverige en stund og jeg har ved flere anledninger kjøpt den der. Det er nemlig favorittsmaken min! Nå er jeg super glad for at den endelig har kommet hit også. Hurra!


Jeg har på meg Nike sko, Kari Traa tights, topp fra Röhnisch og Under Armour bh.

Som nevnt over, har jeg nytt treningsprogram fra og med i dag. De neste ukene får jeg hjelp av dyktige Adele Tårnes. Selv om jeg selv er utdannet personlig trener, har god kunnskap rundt området og har flere pt-kunder, føler jeg at jeg blir lei av å følge opp meg selv. Selv om jeg er pt, er det svært nyttig å ha en egen pt, selv for meg. Det er noe med å få nye øyne på saken, og ikke minst få litt variasjon. Nå har jeg lagt jobben over på Adele og det føles utrolig deilig å ikke trenge å sette opp mitt eget treningsprogram, men bare gjøre og følge det noen andre sier. Jeg er super motivert og gleder meg til nytt program og ukene fremover! I dag var det overkropp som stod på planen og jeg storkoste meg under hele treningsøkten. Fy søren så moro det er å gjøre noe annet enn det jeg pleier å gjøre! 

SONY DSC
Etter trening koste jeg meg med denne fantastiske tallerkenen. Sjokoladekrem og lomper fylt med kesam, sukringold, fibersirup og kanel. Mmmm. Påfyll av karbohydrater og proteiner er viktig etter trening. 

SONY DSC

Sjokoladekrem

Ca 100 g kesam eller gresk yoghurt, 2 ss sjokoladeprotein, 1 ss kakaopulver, 1 eggehvite, 1 ss sukringold, 1/4 ts salt

Stivpisk eggehviten med sukringold og salt. Bland i resten av ingrediensene.
Topp med 1/2 cookie dough questbar i biter. 
Nyt!

Nå kjenner jeg at magen begynner å rumle igjen og at det er på tide å komme igang med middagen. I dag blir det søtpotetstappe (jeg har kjøpt ferdig varianten til Hoff) med kyllingfilet, pesto og brokkoli. Det blir godt!  Ha en fin mandag videre dere :grin: Håper uken din blir knall! 

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg