DAGENS STYRKEØKT

Har du hatt en god treningsøkt i dag? Tidligere i dag hadde jeg en helt fantastisk styrkeøkt. Jeg var helt rød i ansiktet og gjennomvåt av svette når jeg var ferdig. De dagene hvor energien flommer over, jeg har god musikk på øret, humøret er på topp og jeg føler meg sterk, er ubeskrivelige! Vi har alle gode dager, vi har dårlige dager og vi har dager som er midt på treet. Sistnevnte er de det er flest av, derfor setter jeg ekstra pis på de knall gode dagene. En slik økt som jeg hadde i dag, kan jeg leve lenge på!


Dagens styrkeøkt så slik ut:
– Benkpress
3 sett * 10 -12 repetisjoner 
– Dips på benk med vektplate i fanget
3 sett * 12 -15 repetisjoner 
– Stående roing i smith-maskinen, bildet
3 sett * 10 -12 repetisjoner 
– Arnold press med manualer
3 sett * 12 repetisjoner 
– Crossover i kabel
3 sett * 10 -12 repetisjoner 
– Face pull
2 sett * 12 repetisjoner 
– Triceps push down 
2 sett * 10 -12 repetisjoner 


Jeg virkelig digger roing i smith-maskinen for tiden. Jeg har alltid likt stående roing, det er en super øvelse for armer, core og rygg. Når jeg gjør øvelsen i smith-maskinen, føler jeg at jeg får enda bedre kontakt og at jeg virkelig får aktivert ryggmuskulaturen. Om du vanligvis kjører stående roing i programmet ditt, varier med roing i smith-maskinen med jevne mellomrom for enda bedre kontakt! 

Nå venter middagen på meg. I kveld blir det pizza og hygge med en venn. Ja, nok en pizzadag :grin: I går var det søtpotetpizza med hvitt fyll. I dag blir det speltpizza med tomatsaus. Pizza er nok en av de tingene jeg kunne spist hver dag. Det er jo så godt! 
Nyt kvelden dere. 

Kristine  ♥

12 kommentarer

Siste innlegg