EN FINISHER


Jeg har på meg Nike sko, Reebok tights, Miiego øreklokker og topp fra Bubbleroom.

God lørdags formiddag godtfolk ♥ Jeg startet dagen i dag med en rask treningsøkt før jobb. For å få svettet skikkelig, avsluttet jeg økten med en finisher. En finisher er en slags avslutning på treningsøkten som er ekstra intensiv og hvor du får opp pulsen. Du kan gjøre en finisher både ved hjelp av styrkeøvelser og kondisjonstrening. I dag gjorde jeg en kombinasjon av disse to.


En rask og effektiv finisher:
– 30 sekunder jumping jacks
– 30 sekunder hoppetau
– 30 sekunder mountain climber
– 30 sekunder hoppetau
– 30 sekunder hoppende knebøy
– 30 sekunder mountain climber

Gjør alle øvelsene rett etter hverandre slik at du totalt holder på i 3 minutter. Ta så 1 minutts pause, før du gjentar 3 ganger til. Det høres kanskje ikke så tungt ut, men jeg skal love deg at finisheren er langt mer intensiv enn det ser ut som. Pulsen bruste når jeg var ferdig. Deilig altså!

Prøv deg gjerne på en finisher om du skal ta deg en rask treningsøkt i helgen :grin: Trening eller ei, håper jeg du får en fin fin helg og at du nyter den med noen du ar glad i.

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg