BURSDAGSØKT OG BIRTHDAY CAKE

God fredag formiddag godtfolk. Er dere klare for helg? Det er i hvert fall jeg! I dag er det nemlig bursdagen min, og etter jobb imorgen reiser jeg bort på en mini hyttetur. Dette blir en bra helg altså!


Jeg har på meg super deilig Nike tights, Nike sko, Craft bh, og singlet fra HM. Noccoen er som vanlig med! 

Jeg startet helgen med en styrkeøkt på ben og rumpe. Før elsket jeg å trene overkropp og var ikke så glad i underkroppen, men har jeg virkelig fått sansen for bentrening i det siste. Nå digger jeg det! 

Her er dagens bursdagsøkt:
– Aktivering av rumpe med strikk 
– Frontbøy 
4 sett * 8 repetisjoner 
– Rumens markløft 
4 sett * 8 repetisjoner 
– Utfall 
3 sett * 15 repetisjoner 
i supersett med
– Strak markløft 
3 sett * 15 repetisjoner 
– Pull through 
2 sett * 20 repetisjoner 

Etter vel gjennomført bursdagsøkt, dro jeg innom posten. Der ventet en pakke fra iHerb som inneholdt en boks OhYeah birtday cake proteinbarer. Snakk om perfekt timing! Denne har jeg fått anbefalt av flere, så jeg måtte teste den med en gang. 

Birthday cake proteinbaren var overraskende god! Konsistensen er litt mindre seig enn Questbarene og den smaker ganske kraftig sjokolade. Birthday cake hopper opp på topp fem listen over favoritt proteinbarene mine.
Bruker du koden OKE701 hos iHerb, får både du og jeg rabatter. 

Nå skal jeg komme meg avgårde til lunsj med en venninne. 
Ha en super fredag dere! Solen skinner og livet er herlig :mrgreen:

Kristine ♥

22 kommentarer

Siste innlegg