SUNN OG ENKEL HVERDAGSDESSERT – VARM PROTEINBAR

Har du rukket å spise dessert i dag? Om ikke har jeg et sunn og enkel hverdagsdessert til deg her!

SONY DSC
Etter middag hadde jeg lyst på noe søtt og godt. Jeg laget meg en hverdagsdessert, nemlig varm proteinbar. Har du testet det? Å varme proteinbaren i mikroen? Det er så utrolig godt!

SONY DSC
Jeg spiser en del proteinbarer, men det er sjeldent jeg varmer de. Hver gang jeg gjør det, lurer jeg på hvorfor jeg ikke gjør det oftere. Det er så utrolig godt! Proteinbaren blir varm, seig og myk, nesten som kakedeig! Jeg serverte den varme proteinbaren med sjokoladekrem, frosne bananbiter og questbar-biter. En himmelsk hverdagsdessert på en, to, tre! 

SONY DSC

Varm proteinbar med sjokoladekrem
Til 1 porsjon

1 proteinbarn
Ca 100 g kesam
1 ss sjokoladeproteinpulver
1 ss kakaopulver
Bittelitt salt
1 ss sukrin
1/2 questbar

Bland sammen kesam, sjokoladeprotein, kakaopulver, sukrin og salt i en liten bolle.
Legg proteinbaren på en tallerken og varm den i mikroen i cirka 30 sekunder. Tiden avhenger litt av hvilken proteinbar du velger. Stort sett er 30 -45 sekunder perfekt! Ha sjokoladekremen over proteinbaren og topp med questbar i biter. 

SONY DSC
Hiv innpå! Stort enklere blir det ikke. Også så godt da! 
Dessert eller ikke, håper mandagen din har vært bra :razz:

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg