DAGENS ØKT MED BOKSERUNDE

Etter forelesning i dag, hadde jeg en skikkelig god treningsøkt på overkroppen! Jeg har vært hostende og snufsete i en god uke nå, men endelig begynner kroppen å komme seg og energien strømmer på. Deilig altså!!


Dagens økt med bokserunde så slik ut:
– Chins med ekstra vekt 
3 sett * maks antall repetisjoner 
– Benkpress 
3 sett * 10 -12 repetisjoner 
i super sett med
– Dips på benk 
3 sett * 15 repetisjoner
– Arnold press
3 sett * 10 repetisjoner 
– Facepulls 
2 sett * 15 repetisjoner 
i super sett med
– Flyes i kabel 
2 sett * 15 repetisjoner 

Jeg avsluttet økten med en morsom bokserunde. Det ble nesten som geriljaintervaller i form av boksing. Jeg kjørte 20 sekunder maks innsats hvor jeg slo på bokseputen, etterfulgt av 10 sekunder hvile, og gjentok dette 8 ganger. Da piplet virkelig svetten frem. Herlig!
Håper du har hatt en god treningsøkt i dag :grin: Nyt kvelden videre.

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg