LØRDAGSORD

Da er lørdagen her og det er helg. Hurra! Denne helgen er fylt med sosiale sammenkomster og moroheter. Jeg har masse jeg gleder meg til!

SONY DSC
En annen ting som jeg også gleder meg til denne lørdagesmorgen, er denne super kule Adidas bombejakken. Er den ikke kul? Det er sjeldent jeg forelsker meg helt i et plagg, men det gjorde jeg med denne bomberen! Den kommer helt klart til å bli brukt mye de neste månedene, både inne på trening, som kosegenser i sofaen og ute når vårtemperaturen kommer. 

SONY DSC
Over til noe helt annet. Jeg vil komme med en liten påminnelse denne morgenen, noen lørdagsord.
Akkurat nå ønsker jeg at du tar et par minutter av din dyrebare tid til å tenke over hvor fantastisk og enestående akkurat du er. Ja, du som leser det her! Gi deg selv to minutter til å svare på spørsmålene under. Du trenger ikke skrive ned svarene, du kan fint svare stille inne i ditt eget hodet. Jeg kan love deg at du vil føle deg lettere til sinns og i bedre humør etterpå!
Hva liker du ved deg selv? 
Hva er dine beste egenskaper?
Hva verdsetter andre hos deg?

SONY DSCIkke glem å dyrk din egen kjærlighet til deg selv. Ta vare på den du er. Du er spesiell og unik og fortjener egenkjærlighet. 
Ha en aldeles strålende helg :grin: 

Kristine ♥

14 kommentarer

Siste innlegg