LUNSJTIPS – SUNN REKESALAT


Sunn rekesalat ble gårsdagens lunsj nummer to. I går var jeg nemlig så sulten at jeg måtte spise igjen bare en drøy time etter at jeg hadde spist matboksen min. Noen dager er man bare mer sulten enn andre. Da er det bare å lytte til kroppen og gi den maten den vil ha! Uansett, sunn rekesalat. Dette ble skikkelig godt, så jeg vil dele lunsjtipset med dere. Rekesalaten kan spises over en salat, på knekkebrød, på brødskiven eller servert i lomper slik jeg gjorde. Og rekesalaten passer like bra til frokost som lunsj eller kveldsmat. Håper du liker den!

Lunsjtips – sunn rekesalat
Til 1 porsjon

Ca 100 g reker
1 ss kesam
1 ss majones
1 ts sitronsaft
Bittelitt salt og pepper

Bland sammen alle ingrediensene og server.
Så enkelt og så godt! 


Nå får jeg komme meg avgårde. Jeg skal på en treningsevent med Röhnisch. Først blir det en treningsøkt og deretter skal bi spise frokost på Vaaghals. Det blir spennende!
Ha en herlig tirsdag :razz:

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg