DAGENS TRENINGSØKT

Jeg virkelig elsker de dagene hvor jeg absolutt ikke har lyst til å dra på trening, men så kommer jeg meg på trening likevel! Dagens treningsøkt var en slik en. Jeg satt og vurderte frem og tilbake med meg selv om jeg skulle trene eller ikke. Da jeg ikke hadde noe jeg skulle rekke eller noe planer der og da, bestemte jeg meg for å rusle ned til treningssenteret Det ble en kort treningsøkt som var langt fra den beste sorten. God treningsøkt eller ei, jeg følte meg fantastisk bra etterpå! Ikke bare hadde jeg overvunnet dørstokkmilen, tankene mine var også kommet over på det riktige og positive sporet. For en deilig følelse!



Dagens treningsøkt ble en overkroppsøkt med fokus på skuldre og bryst. Den var kort og effektiv, og så slik ut:
– Benkpress 
3 sett * 10 repetisjoner
i super sett med
– Revers flyes
3 sett * 15 repetisjoner
– Skulderpress med stang
3 sett * 10 repetisjoner
– Flyes i kabel
3 sett * 10 repetisjoner
i super sett med 
– Side hev
3 sett * 12 repetisjoner


Jeg har på meg We Are fit tights, topp fra Bubbleroom, bh fra Bubbleroom, sko fra Nike og Miiego headsett.

Tjuefem minutter tok denne treningsøkten. Og vips var jeg så fornøyd og glad etterpå! Det er utrolig hva litt bevegelse kan gjøre med sinnet! Nå skal jeg lage meg en ekstra god middag og slenge meg i sofaen. Det føler jeg at jeg har fortjent nå!
Håper du har hatt en god treningsøkt :grin: Nyt kveld!

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg