MANDAG OG NY PERS

SONY DSC
Sjekk det smilet da! Og det på en mandags morgen. Jeg var rimelig fornøyd på trening tidligere i dag da jeg tok ny pers i chins. Chinsen min har stått stille en stund. Nå som jeg endelig kom over kneiken igjen, følte jeg virkelig at jeg smilte fra øre til øre! Som du kanskje fikk med det på snapchat, kristineokern, var jeg rimelig trøtt i morges og trodde egentlig at det skulle bli en dårlig treningsøkt. Jeg tok meg en kopp kaffe og en Nocco og satte igang. Jeg små jogget litt på tredemøllen, og så fort jeg kom i gang og ble varm i kroppen, kjente jeg at jeg var klar for noen tunge løft og noen nye rekorder! 


Jeg har på meg Nimble tightsLucas Hugh topp, Adidas sko og Miiego øreplugger

10 kilo hadde jeg mellom bena da jeg tok 3 repetisjoner i chins. Noe som er ny pers for meg. Utrolig moro! Det er moro å løfte sin egen kroppsvekt, men det er ekstra moro når jeg klarer å løfte min egen kroppsvekt med ekstra vekt. Jeg skal ærlig innrømme at jeg fortsatt er litt småstolt her jeg sitter.  Etter at jeg hadde gjort chins, ble det et par sett stående roing og facepulls, før jeg havnet i en samtale med en utrolig hyggelig mann. Vi snakket om alt mulig rart; barndom, livet og livsgnist. Jeg elsker dype samtaler med hyggelige mennesker, og vips hadde vi pratet i godt over en time og en halv time! Da var klokken blitt så mye at jeg måtte løpe avgårde til et møte med en kunde. Til tross for ny pers, kan du trygt si at jeg fikk trent kjeven mer enn jeg fikk trent kroppen i dag. Jaja, jeg lider ingen nød av den grunn. 


Nå har jeg akkurat vært en tur innom posten og hentet en pakke med Questbarer i smaken blueberry muffins. Jeg måtte selvfølgelig smake på den med en gang. Den var god, men favorittene mine forblir chocolate chip cookie dough og oatmeal chocolate chip. Jeg er en sjokoladejente! Questbarene er forresten på tilbud hos X-life nå. 

Resten av dagen har bestått av skole og jobb. Jeg skal forsøke å bli ferdig med alt jeg skal ha gjort, før ferien begynner på torsdag. Kryss fingrene! 
Håper du har hatt en god mandag så langt :grin: Ha en herlig påskeuke!

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Tror siden din er litt rar nå. Virker som den ikke alltid virker! Uansett kult med pers da….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg