FEM TING Å HUSKE PÅ

God morgen fininger. Nå sitter jeg å venter på flyet til Barcelona og er klar for en deilig langhelg :grin: Før jeg reiser av gårde vil jeg gi dere en reminder denne onsdagsmorgenen. Her er fem ting å huske på hver eneste dag.

SONY DSC
Bilde fra gårsdagens solfylte gåtur. Jeg har på meg Nike sko, Adidas bomber, Nimble tights og Lucas Hugh topp

1. Du er god nok
Ja, du er god nok akkurat slik du er. Fortell deg selv det og si det høyt noen ganger i løpet av dagen. 

2. Du får til mye
Vi har lett for å tenke «jeg får ikke til noe» om en liten ting går galt, men tenk på alt du får til i løpet av en dag. Du står opp, du kommer deg på jobb / skole, du har kanskje til og med en god treningsøkt eller får noen til å smile. Klapp deg selv på skulderen og skryt av deg selv for det du gjør!

3. Ikke tro på tankene dine
Det er slik at våre egne tanker, ofte er vår egen verste fiende. Ikke la de negative tankene dine ta deg. Forsøk heller å snu den ved å gjøre punkt 1 og 2. 

4. Alle andre har det ikke mye bedre
Om du ser en som smiler veldig på gaten eller en med “drømmekroppen” (hva nå enn det er) på instagram og tenker at hun eller han må ha det så mye bedre enn deg, så tar du feil. Det er en historie bak hvert eneste ansikt og kropp, men den er stort sett skjult for alle andre enn de som står dem helt nærmest.

5. Den eneste feilen du gjør, er å gi opp
Ting går aldri helt som det skal, slik er livet. Vi feiler alle hundre ganger før vi lykkes, og det er helt greit. Lær av det og videre. Herfra går det bare oppover!

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg