EN KJAPP FULLKROPPSØKT PÅ FERIE FERIE

Hei dere ♥ Håper alt er bra i Norge. Her koser jeg meg maksimalt. Vi har hatt noen late dager hvor vi ikke har gjort annet enn å gå rundt i byen og spist god mat. Himmelen er skyfri og temperaturen er god. Jeg har det som plommen i egget!


I dag følte jeg for å bevege kroppen litt og startet dagen med en kjapp fullkroppsøkt. Jeg er ikke en person som må trene på ferie, men pleier alltid å pakke med treningsklær. Da kan jeg ta meg en økt om jeg virkelig har lyst. Det hadde jeg i dag! Jeg slo sammen fire øvelsen og kjørte dem som en sirkel. I løpet av en halv time hadde hele kroppen fått seg en god økt, svetten rant og jeg var i ekstra godt humør. Jeg blir alltid så glad når jeg starter dagen med en treningsøkt!

SONY DSC
Og, ja, for dere som lurer, så er jeg så nerd at jeg har pakket med med Nocco til Barcelona. Jeg er nesten litt flau over meg selv. Jeg er farlig avhengig! 


Dagens fullkroppsøkt på ferie:
– Knebøy
– Starkmark
– Chins
– Benkpress med manualer

Jeg gjorde alle øvelsene rett etter hverandre i en sirkel. 10 -15 repetisjoner, før jeg så tok en pause og gjentok en gang til. Etter 5 runder var jeg rimelig svett og fornøyd. En god, kjapp og effektiv fullkroppsøkt perfekt for ferie eller dager en har dårlig tid. 

Akkurat nå sitter jeg på en liten fortauskaffe med et glass vin i hånden og solen i ansiktet.  En liten pause før vi skal ta turen til videre La Sagrada Familia. Senere i kveld skal vi spise en fem retters på Raco D’en Cesc. Med andre ord; her går alt i slow motion og nytes til det fulle!
Ha en herlig fredagskveld dere :grin:

Kristine ♥

12 kommentarer
    1. Statera Marit Ebeltoft:
      Kule tightser må en jo ha! 😀
      Sender litt varme nedover til deg. Snart kommer sommeren 🙂

    2. Karina Abrahamsen:
      For en utrolig vakker kommentar Karina. Herlighet, jeg blir rørt her jeg sitter. Vet egentlig ikke helt hva jeg skal si. Det betyr utrolig mye for meg <3 Jeg vet hvor vanskelig det kan være og vor håpløst det kan føles til tider. Du er ufattelig sterk som har kommet dit du er i dag. Det skal du være veldig stolt av. Ta vare på deg selv og kick spiseforstyrrelsen's ass 🙂 Hihi... Om jeg kan, så kan asbolutt du. Kos deg og nyt søndagen. Og igjen, hjertelig takk <3

    3. Hei! Tenkte egentlig å bare takke deg for all inspirasjon når det gjelder livsstil! <3 Jeg har slitt en del med spiseforstyrrelser, har kommet meg ut av den verste delen, men sliter ennå med å kunne unne meg kos innimellom! Jeg trener mye, spiser bare sunt, og spiser ennå ikke nok. Men jeg begynner å komme meg! Jeg leser bloggen din hver dag, og du har vært en av de som har lært meg at det er greit med en sjokolade innimellom! Så nå har jeg endelig klart å spise sjokolade - på første gang på ca ett år!! Så igjen - takk for at du hjelper meg med å komme vekk fra at det "sunne blir usunt", og å kunne nyte mat 😀 likte spesielt det innlegget du hadde for ikke så lenge siden om at en matvare er ikke usunn, men det er mengden! Jeg lærer mye av deg!

    4. Knallfin taits ! ( lol meg igjen som kommenterer taitsene xD) Bra du koser deg, her i nord norge snør det enda, ser virkelig ikke ende på denne vinteren så du får bare kose deg super mye med temperaturer og avbæra veier 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg