BACK AT IT

Da er jeg tilbake til hverdagen og back at it. Etter over to uker ferie, gleder jeg meg til hverdagen! Med påskeferie og så Barcelonatur, har det blitt mye godis, vin og andre utskeielser og lite trening og havregrøt. Selv om det er deilig å ta seg en time- out og bryte opp fra hverdagen av og til, kjenner jeg at hverdag er det jeg liker best.


Dagene i går var noe tung. Det skal jeg ærlig innrømme. Å gå fra ferie til en full dag med forelesning, jobb, trening og forpliktelser, krever sitt, men det føles også utrolig deilig. Jeg er og forblir et hverdagsmenneske! Etter en god natts søvn føler jeg meg tipp topp i dag, og jeg startet dagen med en knall bra treningsøkt. 


Jeg har på meg topp fra H&M, sports bh fra Bubbleroom, Kari Traa tights og Nike sko, og en Nocco i hånden. 

Jeg følte virkelig at jeg smilte fra øre til øre under dagens økt! Nå er jeg virkelig back at it. Herlig altså! Det ble en femti minutters styrkeøkt på underkroppen. Ben og rumpe fikk gjennomgå med knebøy, strak markløft, pull through, utfall og leg extension. 


Etter trening bar det rett hjem til en god porsjon havregrøt. Havregrøten min har jeg virkelig savnet i ferien. Jeg går rett og slett ikke lei! Jeg toppet grøten med kanel, cottage cheese, sukringold, biter av dadler, banan og en halv Questbar

SONY DSC
Havregrøten lager jeg ved å koke havregryn med like mengder vann og melk. Rett før servering knekker jeg i et egg og rører det inn i den varme grøten. Egget gir grøten en ekstra kremet konsistens i tillegg til at det tilfører proteiner, sunne fettsyrer, vitaminer og mineraler. 
Håper tirsdagen din har vært bra :razz: 

Kristine ♥ 

12 kommentarer
    1. Marit:
      Hei Marit. Det er egentlig ikke så mye å skrive om. For meg handler det rett og slett om prioriteringer. Det er viktig for meg å få trent slik at jeg får energi og sover bedre om natten. Det er viktig for meg å jobbe slik at jeg kan tjene penger til å reise og nyte livet. Bloggen er viktig fordi jeg rett og slett ser på det som en hobby. Jeg tror om man har en mening med det en gjør, og liker det, så får en tid til alt 🙂 Men en del dager er ganske hektiske, det skal sies det.

    2. Hei!
      Kunne du skrevet et innlegg om studiehverdagen din? Hvordan du klarer å håndtere både studie, jobb, trening og bloggen? Jeg finner tiden knap som student, så det hadde vært fint å høre om andres erfaringer om studielivet også, både positive og negative sidene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg