EN FORMIDDAG MED FAMME


Før jeg reiste til Barcelona hadde jeg en formiddag med Famme hvor vi tok bilder til deres nye sportskolleksjon, Stripe Collection. Som blogger får jeg mye rare tilbud, og jeg takker faktisk nei til de fleste av de. Grunnen til at jeg valgte å si ja til Famme, er fordi det er treningsklær jeg kan gå god for. Stoffet er veldig behagelig, tightsen sitter som støpt og bhen er lett vattert – noe som er et pluss for oss som ikke har stort til pupper. Jeg har lite erfaring med fotoshoots og bilder, annet enn hobbybilder til bloggen. På forhånd små grudde meg litt. Det var ikke mange varmegrader og vinden var rimelig sur, men det ble likevel en morsom formiddag hvor jeg absolutt gikk ut av komfortsonen min. Her kan dere se resultatet.  




Therese har på seg Stripe Tights Gray og Stripe Sports Bra Gray, mens jeg har på meg Stripe Tights Black og Stripe Sports Bra Black.  Ettersom denne kolleksjonen ikke er til salgs enda, får du den veldig rimelig nå om du forhåndsbestiller. En tights for rundt 350 kroner og en sports bh for rundt 250 kroner!


Og sånn så det ut bak settet. Det var rimelig kaldt og mellom bildene ble det hopp og sprett for å holde varmen. Her ser dere også dyktige Håkon Jørgensen som var dagens fotograf. Etter fotoshooten var ferdig, gikk vi inn på Buns Burger hvor vi satt en drøy time og spiste lunsj, drakk kaffe, fikk varmen og pratet. Ja, jeg ser ironien i å lunsje med burger etter en sports-shoot, men burger er jo så godt :mrgreen:

Kristine ♥

22 kommentarer
    1. Ingeborg og Anonym:
      Verken jeg eller dere har kjennskap til Therese. Å dømme henne har vi ingen rett til. Vi er voksene mennesker alle sammen, og det er ikke hyggelig at noen sitter bak en skjerm og hakker på en. Vennligst avslutt denne diskusjonen 🙂

    2. Er disse tightsene gjennomsiktige ? Og kommer det noe toll når du bestiller? Ser at det er oppgitt i USD på nettsiden når en skal sjekke ut.

    3. Jeg blir faktisk litt provosert av kommentaren på Therese sin kropp. Hun skriver selv på bloggen sin at hun føler seg mye sliten og det er slitsomt å være sliten. Hun hat ikke en sunn kropp!! Hun minner meg veldig mye om deg for noen år siden kristine, når du ikke var helt frisk. Synes det er dårlig av famme som et sports merke å ha en som fronter klærne som ser sykelig ut. Er det sånn verden har blitt? Hva skjer med unne jenter når de ser på sånne bilder? Jeg sier ikke at du er tykk kristine, håper du forstår det. Du er fortsatt veldig slank, men du har ihvertfall litt mer fett på kroppen og livsglimt i øyet. Jeg håper jenter tenker som om før de ser på slike kropper som Therese sin.

    4. Statera Marit Ebeltoft:
      Å, veldig snilt av deg å si det da. Tusen takk 🙂 Jeg er jo en smilende person og ikke smile på bilder er faktisk vanskelig. Hihi… Neste gang skal jeg bare smile masse og være meg 🙂
      Ha en super dag!

    5. Statera Marit Ebeltoft:
      Jeg synes jeg ser litt kald og anspent ut på disse bildene. Trenger litt øving, men takk 🙂

    6. Har faktisk en tights fra fame. Sykt dig stoff! Og du er søt på bildene da som alltid 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg