MANDAG – NY UKE OG NY MÅNED

God morgen fininger ♥ Jeg synes det er noe magisk å våkne opp en mandags morgen, sette på kaffen, tralle litt for meg selv og tenke på at det fine denne uken skal bringe. Nå skal det sies at jeg mener at det å ta vare på seg selv, fysisk og psykisk, er en daglig prosess, noe som absolutt ikke starter på nytt hver mandag! Likevel er det noe magisk ved mandagen. Det er som om alt ligger foran meg. Nye muligheter. Nye øyeblikk. Nye opplevelser. Nye smil.

SONY DSC
Nå er det altså mandag igjen. En ny uke og en ny måned star foran oss. Denne uken skal jeg få inn noen gode treningsøkter og lage meg en god matpakke hver dag. Jeg vil også forsøke å bekymre meg litt mindre; det er rett og slett ikke alt her i verden jeg får gjort noe med! Ikke minst, smile til en fremmed hver eneste dag.

Vær en som sprer glede denne uken. Det er ikke så mye som skal til. Et smil, et kompliment eller en god klem. Det er nok av mennesker i denne verden som drar andre ned. Gjør det motsatte og bli noen som gleder!
Ha en strålende uke :mrgreen:

Kristine ♥ 

19 kommentarer

Siste innlegg