APRIL’S

I april har det skjedd mye. Kalenderen har vært fylt opp med sosiale happenings, hygge, hytteturer og ferie. Jeg skjønner i grunn ikke hvordan jeg har hatt tid til skole, jobb og trening! Skal jeg være helt ærlig, må innrømme at de tre sistnevnte har vært noe nedprioritert. Uansett, april var en helt super måned!

April’s finstas
Det er ikke hver dag du ser meg i kjole eller penklær. Jeg trasker stort sett rundt i sykeplei uniformen eller treningsklær, men i april har jeg har hatt på kjole flere ganger, blant annet her hvor jeg var på fest med jobben. 

April’s favoritt kake
Sunn brownie med sjokolade og karamell har både slått ann blant dere og mine venner. Her har jeg fått mange gode tilbakemeldinger. Og det er ikke rart, for brownien er så god!

April’s nye rekord
Det løsnet endelig på chinsen og jeg var super stolt da jeg tok 3 repetisjoner med 10 kilo ekstra i beltet. Det er så moro å bli sterkere!

April’s godis
Jeg fikk hele fire forskjellige påskeegg i år! All ære til venner, familie og jobb. Jeg er en sjokolademums, så jeg er ikke vanskelig å be. Kanskje chins rekorden skyltes ekstra energi fra all påskekosen?

April’s favoritt sang
Kygo og Ellie Goulding med First time. Den gir meg en god sommerfølelse! 

SAMSUNG CSCApril’s beste lunsj
Små fluffy skiver er noe jeg har laget igjen og igjen. De er raske å lage, holder seg godt i kjøleskapet og smaker godt. 

April’s kaldeste opplevelse
Jeg hadde en shoot med Famme på Sørenga i Oslo tidlig i måneden. Det var rimelig kaldt å gå rundt i shorts bh og tights, men også utrolig moro! 

April’s mest likte innlegg
Det var påskeferie, godis, hygge og mye god mat ventet for mange. Da vet jeg også at den dårlig samvittighet kommer snikende hos alt for mange av oss. Jeg skrev innlegget dropp den dårlige samvittigheten i håp om at den dårlige samvittigheten kanskje kunne ta litt mindre plass hos noen i år.  


April’s mest likte instagrambilde 
En liten smileselfie en tidlig onsdagsmorgen rett før jeg skulle reise til Barcelona. Happy Kristine!

SAMSUNG CSCApril’s favoritt pannekaker
Som regel lager jeg tykke pannekaker, men i det siste har det blitt flere tynne varianter. Blant annet disse tynne og sunne pannekakene

April’s treningstips
Jeg gav dere et fult helkroppsprogram som kan brukes hjemme i stuen eller ute i naturen. Jeg trente selv dette da jeg var på påskeferie. Med korte pauser er det mye tyngre enn det ser ut. I tillegg gav jeg dere løpetips til hvordan du kan variere løpingen og delte min favoritt mageøvelse

SONY DSCApril’s beste helg
Helgen i Barcelona var virkelig herlig. God temperatur, sol, masse god mat og vin, shopping, hyggelige mennesker, vakre bygninger…. Ja, hva var det ikke å være fornøyd med. Jeg storkoste meg virkelig i denne byen!

Nå er vi igang med skjønne mai. Her på Østlandet er det allerede blitt skikkelig sommerstemning med god temperatur og strålende sol. Er det flere som blir skikkelig glad av solen? :grin: Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Kristine  ♥ 

14 kommentarer

Siste innlegg