FOR EN HELG

Denne helgen har vært det jeg vil kalle en optimal helg ♥

Fredag formiddag hadde jeg fri og startet dagen med en ekstra god pannekakefrokost mens jeg jobbet med online pt-kundene mine. Etter noen timer tok jeg meg en pause og dro på trening. På kvelden spiste jeg middag med en venninnegjeng på Olivia på Aker Brygge. Været var strålende og solen skinte.

Jeg spiste en veldig god blåskjellrett med foccacia og aioli. Sammen med middagen ble det noen glass vin og stemningen var fantastisk. Vi satt flere timer å koste oss på bryggekanten og nøt sommerfølelsen. Etterpå ble det naturligvis noen drinker og mer moro. 

Lørdag ringte vekkerklokken alt for tidlig. Jeg var ikke høy i hatten da jeg skulle komme meg opp på jobb! Helt om natten, helt om dagen, er det ikke det man sier? Etter at jeg hadde fått i meg morgenkaffen, føltes det ganske så bra likevel. 

SAMSUNG CSC
Etter jobb ble det sushi, nok en gang, og en rolig kveld sammen med bestevennen. Sushi, film og smågodt passet perfekt når kroppen var sliten etter en natt med alt for lite søvn. 

Søndag morgen startet jeg med en bakerunde. Det er fast tradisjon hos meg på søndager! Deretter jobbet jeg noen timer før jeg møtte en venninne over en kaffekopp. Så var jeg klar for å komme meg ut å løpe Wings for Life løpet. 


Jeg har ikke ord for hvor fornøyd og stolt jeg er over runden min! Jeg så for meg at det ville bli litt over 1 mil, men jeg endte med 19,3 kilometer! Hadde jeg vist at det ville bli så langt, skulle jeg trent meg opp på forhånd. Det er mitt livs andre løp og andre løpeturen jeg har ute i år. Jeg hadde ingen anelse om at jeg hadde nesten 2 mil i de små bena mine! Jeg var svett gjennom capsen, kjempe sliten i lårene, men så ufattelig glad når det var over. Fy fa** for en følelse! Var du med å løp for en god sak i dag? 

 Nå sitter her og er allerede kommet godt ned i en boks is, Ben&Jerry’s One sweet world. Denne er så god! I kveld er det time-out kveld hvor jeg skal nyte tiden i mitt eget samvær, lese i en bok og fokusere på meg selv. Slike meg-kvelder må jeg ha av og til for å hente inn energi og positive tanker.

For en helg altså! Når jeg får fylle dagene med aktivitet, menneskene jeg er glad i, god mat og jobbene mine, er jeg rett og slett lykkelig. 
Håper helgen din også har vært bra :grin: Bruk resten av kvelden til å lade opp til en ny og super uke! 

Kristine  ♥ 

10 kommentarer
    1. HVOR får du kjøpt den isen der? Lett over alt, ikke sett den noe sted 😫😍😱

    2. Statera Marit Ebeltoft:
      Så herlig at du skal være med neste år. Det blir bra! 🙂
      Takk. Håper mandagen din er super 🙂

    3. Ser ut som en kjempe helg. Også så kult med løpinga. Du har alltid grunn til å være stolt :-):-)

    4. Wow!!!!! Så utrolig flink du er! Små ben kan løpe langt de! Kom meg nok ikke ut idag men men! Jeg skal merke av i kalenderen og være med neste år 🙂
      Kos deg med is, bok å egen tid – det er noe jeg og setter høyt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg