IHERB OG FRAKTTIPS

Det kommer stadig spørsmål om iHerb og om jeg fortsatt handler der. Ja, jeg handler fortsatt mye på iHerb, men ikke like mye som før. Helsekosten og dagligvarebutikkene i Norge er blitt mye bedre de siste årene, derfor får jeg allerede tak i mange gode produkter her. Likevel er iHerb uslåelig på utvalg og pris. Jeg finner alltid noe nytt å teste hver gang jeg titter innom nettsiden!

SAMSUNG CSC
Noen iHerb favoritter. 

Generelle iHerb- tips:
– Både du og jeg får rabatter om du bruker kode OKE701. Denne oppgir du på din ‘chart’ når du sjekker ut og skal til å betale.
– Enkelte produkter som iHerb selger, er listet som legemidler i Norge. Disse er da ulovlig å importere hit. Skal du bestille kosttilskudd lønner det seg å sjekke om de er lovlig i Norge først.
– Om du handler for under 350 kroner inkludert frakt slipper du å betale toll. Det lønner seg å bestille flere små pakker isteden for en stor, da pakken fort blir dyr om du må betale toll og mva. 


Når det gjelder frakt har jeg et godt frakttips. Ja, frakten på iHerb har blitt dyrere, men du kan få ned fraktprisen ved å velge produkter merket med ‘shipping saver’. Når du søker på et produkt, for eksempel sjokolade som jeg har gjort her, kommer det opp et kategori som heter ‘shipping saver’ på venstre side. Jeg pleier da å hake av denne, slik at jeg kun får opp produkter som er ‘shipping saver’s. Da sitter jeg og leker meg med produkter slik at frakten blir rimeligst mulig. Ved å velge produkter merket med ‘shipping saver’ reduserer du fraktprisene og kan faktisk ende med å få gratis frakt!

SAMSUNG CSC
Flere iHerb favoritter!

Er det forresten noen av dere som har smakt den nye Questbaren mocha chcolate chip  Jeg venter spent på at pakken kommer i posten, men som den utålmodige sjelen jeg er, synes jeg det tar fryktelig lang tid!
Ha en fortsatt finfin tirsdagskveld :grin:

Kristine ♥

18 kommentarer
    1. Den nye baren er utrolig god ! Sjokolade og smak av kaffe med chunks.. fantastisk <3 Tror du vil like den godt !

    2. Tipper du kommer til å digge den nye baren, selv er jeg storfan! Samme konsistens som smoresbaren, og med overraskende ekte kaffesmak. Supergod 😀
      Håper du har en aldeles strålende feiring i dag!

    3. Hedda Vaka Olsen:
      Jeg bestilte med en gang den kom, så jeg tror pakken min har forsvunnet! Får vel bare bestille på nytt. Nå gleder jeg meg enda mer. Takk Hedda 🙂

    4. Jeanett:
      Å, nå gleder jeg meg enda mer. Lurer på om det har skjedd noe feil med pakken min for det tar hundre år. Bokstavelig talt! Hihi…

    5. Den nye var fantastisk!! Iallefall om du liker kaffe eller mørk sjokoladekake!! Den var myk og seig med store chunks!! Og følelsen av sukkerkorn, slik som i kulene du får i ben and jerrys cookie dough typ. Nam!!

    6. Hva slags utdanning tok du for å bli PT? 😀 Har så lyst til å bli det selv!

    7. Den nye questbaren er FANTASTISK! Den beste jeg har smakt! Fikk min tredje pakke i posten med de idag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg