www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

MANDAGEN'S

  • 29.05.2017, 17:31


Heilu dere! Hper helgen har vrt bra og at mandagen har behandlet deg godt :grin: Nok en ny uke og mandag igjen, ja! Jeg kom tilbake fra ferie i gr og fler meg ekstra klar for mandag i dag. Det er noe med et lite avbrekk som gjr det ekstra deilig komme tilbake til hverdagen. Jeg rett og slett elsker hverdag! 

SONY DSC
Mandagens lunsj ble en god miks av en salat med grnnkl, tomat, paprika, ovnsbakt stpotet, kokte egg, tunfisk og stekt laks. En skikkelig god miks full av masse god nring for kropp og sjel. 


Mandagenstyrkekt ble en en underkroppskt med fokus p rumpe. Nr jeg trener underkropp bruker jeg alltid mini bands til varme opp og aktivere rumpen fr jeg begynner selve kten. Noen runder med mini bands, ogs kalt treningsstrikk, gjr at du fr bedre kontakt med rumpemuskulaturen og dermed fr bedre effekt av styrketreningen etterp. 


Etter oppvarmingen ble det kneby, sumo marklft, utfall i smith maskinen, kick back i kabel og pull through i kabel. En god styrkekt p rundt frtifem minutter. starte mandagen med en bra treningskt, setter p en mte standaren for resten av uken. Jeg digger det!

SAMSUNG CSC
Mandagens middag ble rester fra i gr. Kylling i strimler som jeg stekte med hvitlk i strimler og litt kokosolje, sammen med kokt brokkoli og spr stpotet stpotetfries. Oppskriften p spr stpotetfries finner du her

SAMSUNG CSC
Disse er bare super gode! Frisene fr en spr og god overflate samtidig som de blir myke og ste innvendig. Helt perfekte i mine yne!

SONY DSC
Mandagens dessert ble sjokolademuffins med banan. Fordi man m ha dessert p en mandag! Jeg brukte denne bananmuffins oppskriften som utgangspunkt. Det er rett og slett 2 modne bananer som has i en bolle sammen med 3 egg, 2 ts bakepulver, 3 ss sukringold, 2 ss kesam, 70 g havremel 30 g kakaopulver og 1/3 ts salt. Alt moses med en stavmikser fr rren has over i muffinsformer. Jeg trykket ned en bananskive i hver muffins fr de stekes p 175 grader i 20 -25 minutter. P toppen har jeg sjokoladeplegg. Super godt! 

N skal jeg f unna gjort en del kontorarbeid, fr jeg har planer om krsje i sengen med Netflix og resten av sjokolademuffinsene.
God mandagskveld dere!


Kristine ♥ 

Ingeborg

29.05.2017 kl. 19:56
De frisene dine er s gode. Laget mange ganger :-)

Kristine

30.05.2017 kl. 08:35
Ingeborg:
Stpotetfrisene? S hyggelig hre :-)

Lisbet

30.05.2017 kl. 10:37
Ser jeg noen yoghurt ntter der ogs? :-P

Kristine

30.05.2017 kl. 18:03
Lisbet:
Hihi.... Ja :)

Siri

30.05.2017 kl. 17:42
Hvordan lager du potetene til lunsjen? :-D

Kristine

30.05.2017 kl. 18:02
Siri:
Bare skjrer i biter og steker p 200 grader i 30 min :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits