TILBAKE

Etter en drøy uke med sykdom, følte jeg endelig at kroppen var klar for en treningsøkt igjen. Jeg har virkelig lyst til å banne når jeg skriver det her, for fy søren for en fantastisk følelse det var å være tilbake på trening.  Som jeg har savnet svette, endorfiner og høy puls!
 


Dagens styrkeøkt på ben så slik ut: 
– Diverse oppvarming med strikk
– Dype knebøy med strikk
– Utfall i smith -maskinen
– Strak markløft i smith -maskinen (på bildet)
– Ettbens benpress

Hvorfor gjør jeg strak markløft i smith-maskinen, tenker du kanskje? Det er rett og slett fordi jeg føler at jeg får bedre kontakt med rumpemuskulaturen på denne måten. 


Trenger jeg å si mer? Ren lykkefølelse altså! Men jeg må legge til at streptokokker og bihulebetennelse ikke er til å spøke med. Selv om jeg ikke er syk lenger, kjenner jeg at energinivået ikke er like høyt og at ting generelt føles tyngre nå enn når jeg er helt frisk. Det tar nok noen dager til før kroppen er hundre prosent tilbake. I mellomtiden skal jeg kose meg med lettere vekter og kortere økter. 

SONY DSC
Tilbake til hverdagen og tilbake til middagslaging. Det ble reste-lompepizza. Altså at jeg brukte opp diverse rester jeg hadde i kjøleskapet som fyll på pizzaene. Denne varianten ble veldig god. Jeg smurte lompene med ketchup før jeg hadde over pizzakrydder. Deretter hadde jeg over noen klatter med smørost, salami, tomat i skiver, rødløk i skiver og gul paprika i biter, før jeg toppet det hele med ost. Inn i ovnen på 225 grader i 8 -12 minutter. 

SONY DSC
Lompepizza er og forblir en favoritt. Dessuten er det genialt at en kan bruke så mye forskjellig til fyll og nærmest får en ny smaksopplevelse hver gang! 

Håper tirsdagen din har vært god :grin: og det ikke har vært for hardt å komme tilbake til hverdagen etter langhelg.
Nyt kvelden! 

 Kristine ♥ 

8 kommentarer
    1. Mia:
      Den kjøpte jeg faktisk på fretex en gang jeg glemte treningstoppen min hjemme. Fretex ligger nemlig ved siden av Actic det jeg trener. Det står ikke noe merke på den, så jeg er usikker på hvor den er fra. Kjøpte den for 20 kroner, så er nok ikke det mest fancye merket 😉
      Tusen takk Mia 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg