hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

BAKKEINTERVALLER

  • 13.06.2017, 16:17


N som det er sommer og nrmer seg ferie, er det deilig med en en rask og effektiv treningskt ute. Da er bakkeintervaller perfekt! En treningskt med bakkeintervaller tar knappe 30 minutter, du kan gjre den hvor som helst s lenge du har en bakke i nrheten, du trenger ikke utstyr annet enn gode sko og absolutt alle kan gjre intervallene uansett utgangspunkt og kondisjon. 

SONY DSC
Bakkeintervaller er effektiv trening p sitt beste. I tillegg til at du fr trent kondisjon, fr du ogs trent lr, legger og rumpe. Her slr du alts flere fluer i en smekk. Bde kondisjonstrening og sprettrumpe!

Slik gjr du
Finn en bakke. Hvor bratt og lang bakken er kan du velge utifra utgangspunktet ditt. Jo brattere og lenger bakken er, jo tyngre vil intervallene bli. 
Varm opp i 5 -10 minutter. Jogg litt p stedet, g raskt eller jogg rolig opp baken og f i gang kroppen.
Nr du er varm, starter du bakkeintervallene. Lp raskt opp bakken og g rolig ned. Har du lpt lite i det siste, kan du starte med g raskt opp bakken eller jogge rolig. Gjenta til du har lpt 6 -10 ganger opp bakken, avhengig av hvor lang bakken er og utgangspunktet ditt.
Trapp ned i 5 minutter. Avslutt gjerne med litt stretching.  

SONY DSC
Jeg har p meg Stripe Tights, Stripe bh, Nike sko og Miiego reklokker. Famme har ftt inn den nye Stripe kolleksjonen og n fr du 20 % rabatt om du bruker koden KRISTINE20.

Dette bildet sier vel mer enn tusen ord. Svett, sliten og veldig fornyd. Det fles s fantastisk deilig nr du er ferdig! 
Tar du sats p bakkeintervaller i nr fremtid? I dare you to! :mrgreen: 


Kristine ♥

Ida Maria

13.06.2017 kl. 17:28
Kan jeg ftt deg en tommel opp for at du ikke legger opp perfekte bilder? <3

Kristine

14.06.2017 kl. 10:06
Ida Maria:
Tenker du p at magen ser litt rar ut her? Det er jo snn den blir nr en lper oppover. This is me ;) Men takk :)

Une

13.06.2017 kl. 18:04
Enig med Ida Marie over. Fantastiske bilder av deg! :-D

Kristine

14.06.2017 kl. 10:06
Une:
Takk for det Une :)

Thomas Frydenberg

13.06.2017 kl. 18:40
Intervaller er min favoritt nr det kommer til lping.

Kristine

14.06.2017 kl. 10:05
Thomas Frydenberg:
Det er hardt nr det str p, men deilig etterp :)

Victoria Larsen

13.06.2017 kl. 18:59
S utrolig flink du er! :)

Kristine

14.06.2017 kl. 10:05
Victoria Larsen:
Det er jo moro da :)

Statera Marit Ebeltoft

14.06.2017 kl. 09:06
Dette er jo noe jeg og kan f til, tror jaggu jeg skal f testet denne ilpet av dagen :) Takk for konkret inspo :D Ha en super dag Kristine <3

Kristine

14.06.2017 kl. 10:05
Statera Marit Ebeltoft:
Det er det som er genialt med bakkeintervaller. Selv en som aldri har trent, kan gjre de ved g raskt opp en bakke!
Hper du fr en herlig onsdag Marit :)

Statera Marit Ebeltoft

14.06.2017 kl. 10:53
h det er onsdag ja xD Haha!!

Ja ikke sant, og kondisjonstrening er det jeg p privaten nedprioriterer men dette s ut som en gy og kjapp kt :) :)

Kristine

14.06.2017 kl. 19:23
Statera Marit Ebeltoft:
Kjapt og godt, er jo alltid supert. Hihi... God kveld til deg da :)

Statera Marit Ebeltoft

14.06.2017 kl. 19:53
Haha ja slenge det er godt er det fint, hihi.. xD

Kristine

15.06.2017 kl. 15:29
Statera Marit Ebeltoft:
Kanskje ikke s godt nr det str p. Men veldig godt etterp ;)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no