5 TING

Hei dere, og god torsdag. Håper alt er bra med dere ♥
Jeg skriver hovedsakelig en blogg og kosthold, trening og helse. Det er ikke så mye av mitt privatliv som skinner gjennom. I dag tenkte jeg derfor at dere skulle få bli litt bedre kjent med meg :grin: Her har du diverse fun facts om meg! 

SAMSUNG CSC5 ting jeg elsker
– Godis, men det viste dere jo fra før av! 
– En god klem. Det gir meg alltid gåsehud.
– Å få et smil fra en fremmed. Hvem blir ikke glad av at en fremmed smiler til deg?
– Følelsen etter en god treningsøkt. Den er ubeskrivelig! 
– Å kunne gjøre en nytte / hjelpe andre. Da føler jeg virkelig at jeg er til for en grunn. 

5 ting jeg ikke liker
– Å stå opp tidlig. Jeg er og forblir et B-menneske! 
– Mennesker som bare klager, men ikke gjør noe for å forandre situasjonen. Jeg er generelt ikke så glad i klaging. 
– Når jeg har glemt å lade øreklokkene mine og jeg må trene uten musikk. Øktene blir aldri så bra da!
– Stress. Det gir meg bare negative tanker og en ukonsentrert kropp. 
– Når jeg har glemt å skylle shakeren etter at jeg har hatt en proteinshake i den. Fy for en lukt! 

5 ting jeg ikke klarer meg uten 
– Latter. Jeg har virkelig troen på at en god latter forlenger liver.
– Musikk. Gode rytmer gjør meg så glad!
– Pepsi max. Min guilty pleasure.
– De jeg er glad i. Familie og gode venner er det viktigste for meg. 
– Bevegelse. Det gjør godt for kropp og sjel. 

SONY DSC 5 ting jeg er takknemlig for i dag
– At solen titter frem. Jeg blir alltid i ekstra godt humør når solen skinner. 
– At bestissen skal lage pizza til meg etter jobb. Jippi! 
– En lang mail som jeg fikk fra en online pt-kunde om hvordan jeg har hjulpet henne til å få et bedre syn på mat, trening og livet genrelt. Da ble jeg rørt til tårer!
– At jeg fikk latterkrampe da jeg sølte kaffekoppen min utover kjøkkengulvet i morges. Jeg kunne hakket på meg selv og blitt irritert, men isteden knakk jeg sammen i latter og lo det hele bort mens eg tørket opp kaffesølet. 
– At livet generelt er veldig så bra! 

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Ida:
      Jeg er så var for både lys og lyd, noe som gjør at jeg har veldig dårlig søvnkvalitet og våkner alltid tidlig fordi det blir lyst eller jeg hører noen lyder. Men jeg ligger helst å drar meg i sengen til langt på dag! Hihi… Isteden for å bli irritert på at jeg våkner tidlig, pleier jeg da å stå opp å bake. Fordi jeg elsker å bake. Da står jeg opp og gjør noe hyggelig, som gjør at det ikke er så ille å stå opp 🙂 Jeg lurer meg selv med andre ord 😉

    2. Hæ?b-menneske? Hva med alle disse innleggene hvor du står og baker grytidlig?:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg