hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

TORSDAGSINTERVALLENE

  • 22.06.2017, 09:36


I dag vknet jeg i det litt vel energiske hjrnet. Da var det bare en ting gjre.  komme seg p trening for torsdagsintervallene! Jeg droppet til og med morgenkaffen min, fordi jeg flte jeg hadde s mye futt i rumpestumpen fra fr av. Det er en herlig flelse! 

SONY DSC
Jeg har p meg Skins tights, We Are Fit bh og topp fra H&M.

Som regel velger jeg hvordan intervallene mine skal se ut etter at jeg har varmet opp. Da fr jeg en flelse av hvordan kroppen fungerer akkurat n. Noen dager har en masse energi, andre dager lite, og da er det bra og tilpasse treningen etter dagsformen. I dag hadde jeg s mye energi at jeg bestemte meg p forhnd for hvordan intervallene skulle gjennomfres.
Torsdagsintervallene s slik ut:
- 5 -10 minutter oppvarming
Start rolig og k s intensiteten gradvis til du blir varm
- 120 sekunder lping + 90 sekunder aktiv hvile * 4
Lp raskt i 120 sekunder fr du gr rolig i 90 sekunder, og gjenta dette 4 ganger
- 60 sekunder lping + 45 sekunder hvile * 4
Lp raskt i 60 sekunder fr du gr rolig i 45 sekunder, og gjenta dette 4 ganger
- 30 sekunder spurt + 30 sekunder hvile * 4
Spurt s fort du klarer i 30 sekunder fr du hviler i 30 sekunder, gjenta dette 4 ganger
- 20 sekunder spurt + 10 sekunder hvile * 4
Spurt s fort du klarer i 20 sekunder fr du hviler i 10 sekunder, gjenta dette 4 ganger
- 5 minutter nedtrapping

En knall bra og effektiv intervallkt p rundt en halv time. Jeg gir deg svettegaranti :grin: Prv den gjerne og nyt  den deilige flelsen etterp! 


Kristine  ♥

Thomas Frydenberg

22.06.2017 kl. 10:02
S flott at du hadde masse energi og fikk en bra kt.

Kristine

22.06.2017 kl. 19:41
Thomas Frydenberg:
Hper dagen din har vrt bra :)

Anette

22.06.2017 kl. 10:47
Fikk du med deg at Linda stugguhaug stjal et innlegg av deg? Du skrev om billig frakt p iherb for noen uker siden og n har hun gjort det ogs uten si at hun oppdaget det gjennom din blogg. Synes det var frekt gjort. Spesielt med tanke pat hun har en stor blogg. Du gjr en s bra jobb med bloggen og fortjener f igjen for det.

Kristine

22.06.2017 kl. 19:41
Anette:
Jeg tror ikke hun stjal noe av meg alts. Men takk for hyggelige ord. Det setter jeg pris p Anette :)

Guro

22.06.2017 kl. 11:56
Sporty solstrle :-D

Kristine

22.06.2017 kl. 19:40
Guro:
, takk Guro :)

Lise

22.06.2017 kl. 18:34
Du er st da!!

Kristine

22.06.2017 kl. 19:40
Lise:
<3

Birgitte

22.06.2017 kl. 19:34
Det hrtes ut som en bra kt ja! ^^

Ha en fin kveld! :)

Kristine

22.06.2017 kl. 19:40
Birgitte:
Det var det! Ha en god kveld du ogs :)

Elise

22.06.2017 kl. 23:14
Hei! Lper du disse intervallene p mlle, eller ute? Og stiller du inn mlla p forhnd eller stiller du den inn manuelt underveis?

Kristine

23.06.2017 kl. 15:32
Elise:
Jeg lper nesten alltid intervaller p mlle, synes jeg fr bedre effekt da. Jeg stiller inn manuelt :)

Hilde

23.06.2017 kl. 11:18
Er det a400?

Kristine

23.06.2017 kl. 15:31
Hilde:
Ja :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no