FOR EN DAG

SONY DSC
Dagen i dag altså. Den har vært helt magisk!  Bestevennen har et badebasseng og i dag har jeg bare sittet langs bassengkanten, kjent solstrålene treffe kroppen og nyt hver eneste sekund. Selv om jeg ikke har ferie, den tar jeg først i august, har jeg fått ordentlig sommer- og feriefølelse. Solen og deilige sommerdager gjør meg bare så glad. La oss få mange slike dager fremover!

SONY DSC
SONY DSC
Som bassengsnacks ble det norske jordbær, vannmelon og en iskald Barebells protein milkshake. Søtt, friskt, avkjølende og godt. Selv om de norske jordbærene er farlig dyre, 49,- kroner for en kurv er jo nærmest ran, så er de verdt hver krone. De er en smaksbombe!

SONY DSC
SONY DSC
Jeg er muligens litt rar, men uansett hvor varmt det er i luften, bader jeg så og si aldri. Å bade er faktisk noe av det verste du kan be meg om å gjøre! For noen år tilbake, da jeg var i Thailand i tre uker, badet jeg kun en eneste gang til tross for hete bølge der nede. Det sier vel sitt! Jeg vet ikke hvorfor jeg er slik. Vann og jeg er ikke gode venner! Langs vannkanten storkoser jeg meg derimot. Der har jeg det som plommen i egget. Men i selve vannet, nei der ser du meg nok aldri! 

SONY DSC
Dagen toppet seg når vi bestemte oss for å grille biff og jeg fant dette entrecôte stykket på butikken. Ser ikke det helt perfekt ut dere?

SONY DSCSONY DSC
Dermed ble det grillet entrecôte til middag, sammen med ovnsbakte nypoteter og en salat. Entrecôten krydres med salt og pepper før den grilles i 3 -4 minutter på hver side avhengig av størrelsen på biffstykket. Potetene has i en langpanne sammen med salt, pepper, bittelitt olje og gjerne litt timian. Stek dem på 200 grader i 30 -35 minutter. Super god luksusmiddag på en onsdag!

Nå skal jeg jobbe noen timer, før jeg skal ta en tur på kino med en venninne. For en dag altså :grin: En helt perfekt onsdag, tørr jeg påstå!
Håper dagen din også har vært bra.

Kristine ♥

16 kommentarer
    1. Veronica:
      Å, Veronica! For en helt fantastisk kommentar. Jeg blir ordentlig rørt her jeg sitter og vet egentlig ikke hva jeg skal si. Tusen tusen hjertelig takk. Det betyr veldig mye at du tar deg tid til å skrive en slik lang og hyggelig hilsen til meg. Det er akkurat slike tilbakemeldinger som virkelig gjør det moro å blogge. Igjen, tusen takk og ha en herlig mandag 🙂

      God klem <3

    2. Ville bare si at du ser fantastisk bra ut, Kristine! Du ER fantastisk 🙂
      Bare for å nevne det, jeg skjønner ikke helt hvorfor noen skal komme med et kompliment, for så å dra det “ned” med å si at du har fett, men trent og sporty. Selvom det kanskje er ment godt eller som et faktisk kompliment, så er det noe av de fleste av oss forbinder med noe vondt. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke man bare kan virkelig skrive en kommentar og å mene det av hele seg, uten å måtte si noe, som ja, de fleste av oss forbinder med noe som ikke er positivt. Spesielt jenter er fæle på det der altså. Hvorfor ikke bare skrive den første setningen som ble skrivd.
      Det å virkelig mene at andre er bra og ser bra ut er noe vi alle burde bli flinkere til uten at man skal være usikker på om det er ment bra eller ikke 🙂
      Akkurat som jeg mener at du virkelig er og ser helt fantastisk ut! 🙂
      Selvom jeg ikke kjenner deg, kan jeg si det med hele meg 🙂 For den skjønnheten du utstråler, positiviteten du viser og gir hver eneste dag med dine lesere, burde de gi deg tilbake 🙂
      Og ikke minst, jeg håper du føler det like mye som det syntes at du er fantastisk 🙂
      Både innenpå og utenpå 🙂 For det er du 😉
      Håper du får en helt super dag, Kristine 🙂 🙂 Stor klem 🙂

    3. Fett har hun jo. Det ser man jo bla på magen og lårene. Men at hun er trent og sporty det ser man godt….

    4. 1 Du ser drit bra ut. 2 takk for at du legger ut ærlige bilder som her hvor du har litt valker og sånt

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg