HVORFOR JEG LENGE HAR VÆRT BORTE FRA SNAPCHAT

Flere har etterspurt aktiviteten min på snapchat den siste tiden. Ja, jeg har vært helt borte fra snapchat i flere måneder, men jeg har nå begynt å bruke den igjen noe den siste uken. Årsaken til at jeg har vært borte, er rett og slett at jeg synes det blir for mye! Da tenker jeg ikke bare for meg selv, men for meg og mesteparten av befolkningen. Vi ser alt for mye ned på mobilen! 

SONY DSC
Hvor mange føler du på snacpchat og hvor mange timer bruker du på dette hver dag? For mange går det skremmende mye tid bort på dette! Ikke glem at du ikke lever gjennom telefonen din eller de menneskene du følger. Du lever ditt liv! Alt oppstyret rundt sosiale medier, og da mener jeg ikke bare snapchat, men også facebook, instagram, bloggere, twitter, tinder og andre sosiale kanaler, gjør at vi sitter timevis å ser ned på telefonen. Når skal vi heve blikket og innse at livet er her og nå, ikke på telefonen? 

SONY DSC
Det er kanskje teit av meg å si noe slikt, ettersom jeg selv er en del av sosiale medier. Men jeg håper dere kan lese bloggen min, kanskje få inspirasjon til middagen, en treningsøkt eller noen tips og råd, og deretter gå tilbake til deres eget liv og fokusere på det. For for deg er det ditt liv og og deg som gjelder!  Du blir ikke lykkelig av sitte å følge med på andres liv hele tiden. Du blir lykkelig av å fokusere, være tilstede og leve ditt eget. 

Det jeg ønsker å oppfordre til her, er at du løfter blikket litt mer. Ja, bruk gjerne tid på sosiale medier. Det er masse inspirasjon å finne her. Men når du er sammen med andre, legg fra deg mobilen og nyt livet der og da. Se verden og de menneskene som er rundt deg. Det er ditt liv du skal leve, så vær tilstede i det. Legg fra deg telefonen og lev litt mer :grin:

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Flere burde tenke sånn. Er synd å se at selv mødre med barn bare ser ned i telefonen når barna vil ha oppmerksomhet :'(

    2. kunne ikke vært mer enig. har ikke snapchat selv fordi det blir alt for mye på sosale meider. som du sier lev livet ditt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg