CHOCOLATE CHIP PANCAKES

SONY DSCDere vet jo at jeg elsker pannekaker og spiser det relativt ofte. Mens jeg er her nede i Asia, må jeg selvfølgelig dele en pannekakeoppskrift med dere. For pannekaker, det kan vi ikke få nok av :razz: Selv om jeg har fått pannekaker et par ganger til hotellfrokosten, så saver jeg virkelig mine proteinpannekaker. Ikke noe slår deilige, saftige og hjemmelaget pannekaker!

SONY DSC
Jeg laget chocolate chip pancakes like før jeg dro. Proteinrike og saftige pannekaker med sjokoladebiter i.  Lag dem til frokost, lunsj eller kveldsmat og kos deg med en real pannekakefest! 

SONY DSC

Chocolate chips pancakes
1 porsjon

Ca 100 g kesam eller cottage cheese
2 egg
50 g havregryn eller havremel
1 ss vaniljeprotein, kan sløyfes
1 ss sukrin 
Litt kanel og kardemomme
30 -30 g hakket sukrin sjokolade

Bland sammen alle ingrediensene utenom sjokoladen. Jeg moser røren med en stavmikser for å få den jevn, men det er ikke nødvendig. Tilsett hakket sjokolade. 
Stek pannekaker i en panne på middels varme, jeg har litt kokosolje i min, i 2 -3 minutter på hver side. 
Server og spis!

SONY DSC
SONY DSCSe på den rennende sjokoladebiten der da! Mmm…. Saftige pannekaker med smeltende sjokoladebiter inni. Så fantastisk godt! 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Slutten på nattaevakenen min og jeg begynner å bli sjukt sulten. Frista litt de her nå da 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg