FREDAG 25.08

Da er det fredag og helgen kaller på! Skal du noe spennende i helgen? For min del kommer helgen til å bestå av mye jobb, men også venninnekos, sushimiddag og bursdagsfeiring. Kanskje jeg lurer inn en treningsøkt også. En bra helg er jeg i hvert fall sikker på at det blir!


Etter forelesning tok jeg meg en tur på trening. Der ble ukens siste treningsøkt gjennomført med stil! Jeg har kjørt et fullkroppsprogram denne uken og synes i grunn det har vært veldig greit. Dagens treningsøkt var helt fantastisk! I dag følte jeg meg ordentlig sterk og i mitt fulle ess. Slike dager er herlige!


Dagens treningsøkt så slik ut:
– Tunge knebøy
4 sett 3 repetisjoner 
– Chins med ekstra vekt
3 sett * 5 repetisjoner
– Push ups med ekstra vekt
3 sett * maks antall repetisjoner
– Glute kickback i kabel
3 sett * 12 -15 repetisjoner
– Face pull (på bildet over)
3 sett * 12 -15 repetisjoner 


Jeg har på meg Adidas super long tights, Reebok braBetter Bodies topp og Miiego M1 øreplugger. Du får 15 % rabatt på antrekket og alt annet hos tights.no ved bruk av koden ‘kristine15’. 


Jeg har akkurat spist en super lekker biffmiddag. Det var tilbud på entrecote hos Rema1000 på grunn av kort holdbarhet. Da grep jeg anledningen og slo til med en real biffmiddag. Det er tross alt fredag og helg! Jeg serverte biffen sammen med selleri- og potetpurè og stekte hvitløksbåter. Super godt!


Selleri- og potetpurèen lages ved å skrelle potet og selleri, og deretter kutte de i biter. Så kokes de i en kjele med rikelig vann. Når bitene er møre, etter cirka 10 -15 minutter, helles vannet av og grønnsakene får dampe noen minutter. Deretter moses de med en god klatt creme fraiche, salt og pepper.  
Biffen krydrer jeg med salt og pepper, før jeg steker den 2 -3 minutter på hver side i en stekepanne med smør. Jeg lar hvitløksfeddene steke i pannen sammen med biffen. Server.

SAMSUNG CSC
I skrivende stund sitter jeg med en Ben&Jerry’s og koser meg med hjemmekontor. Jeg skal jobbe et par timer med mine online pt-kunder før jeg kan si meg ferdig for dagen. Jeg skal si at litt is gjør arbeidet ekstra moro!

Håper fredagen din har vært bra :grin: Ha en helt herlig helg dere! Smil, gjør noe som gleder deg, spis god mat og lev livet! 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Anonym:
      Hei du og takk for hyggelig kommentar og ord 🙂
      Når det kommer til om jeg spiser hele bøtta eller ikke, så varierer det veldig. Noen dager forsvinner hele bøtta før jeg vet ord av det, andre dager holder det med 4 -5 skjer. Så begge deler skjer. Og nei, jeg synes ingen spørsmål er teite 😉

    2. Hei! Vil først og fremst si jeg digger at du er et så synlig bevis på at det går an å trene og spise sunt, men samtidig nyte en porsjon eller to med is og godteri! Sånne som deg trengs i dag!!
      Jeg lurer på om du, når du spiser is feks, spiser hele bøtta? Spiser du en hel B&J´s eller holder du deg til et par skjeer liksom? Teit spm, men er bare av ren nysgjerrighet 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg