hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

DAGENS TRENINGSØKT OG ETTER TRENINGSMAT

  • 12.09.2017, 18:55


SONY DSC
Har du fått startet uken med en treningsøkt? I går ble det treningsfri på meg. Jeg kjente meg rett og slett sliten og trøtt, og fant ut at det beste var å hvile. I dag derimot, fikk jeg meg en skikkelig god treningsøkt!

SONY DSCJeg trener fullkroppsøkter for tiden og stortrives med det. Baseøvelser er hovedfokuset og i løpet av uken varierer jeg antall repetisjoner ut fra om jeg trener med tunge, medium eller lette vekter. Dagens treningsøkt var en tung variant og så slik ut:

- Chins med vekt
4 sett * 4 repetisjoner
- Knebøy
4 sett * 4 repetisjoner
- Push ups med vekt
4 sett * 6 repetisjoner
- Kickback i kabel
3 sett * 12 repetisjoner
- Facepull
3 sett * 12 repetisjoner

SONY DSCChinsen min går veldig bra for tiden. Nå er jeg kommet meg opp til 7-8 repetisjoner med 5 kilo ekstra i beltet, og 4-5 repetisjoner med 10 kilo ekstra i beltet. Det er moro!

SONY DSC Dagens etter treningsmat ble sjokoladeproteinkuler. Før jeg dro på trening hadde jeg nemlig lyst på noe søtt og jeg laget klar disse kulene som fikk stå i fryseren mens jeg trente. De ble ordentlig søte, seige og gode.

SONY DSC Jeg brukte 30 g sjokoladeprotein, 1 ss havregryn, 1 ss havremel, 1 ss kakaopulver, 1 ts sukringold, 1/4 ts salt og 1 ss peanøttsmør. Du kan droppe peanøttsmør om du ikke ønsker peanøttsmaken. Alt blandes sammen i en bolle. Tilsett litt og litt væske, jeg brukte melk men vann kan også brukes, til du har en seig og klebrig masse. La massen stå i 5 minutter før du ruller kuler av den. Spis med en gang eller sett kulene i fryseren 1 times tid. Topp gjerne med litt smeltet sukrinsjokolade. Da har du sjokoladeproteinkuler som passer like godt som dessert, snacks, mellommåltid eller etter trening.

Håper dagen din har vært bra :grin: Ha en fortsatt fin tirsdagskveld! 


Kristine ♥ 

Amalie

13.09.2017 kl. 06:36
Så kult at du får til chins med vekt B-)

Kristine

13.09.2017 kl. 17:40
Amalie:
Ja, det er moro! :)

Karin

13.09.2017 kl. 15:26
Kan jeg bruke vaniljeproteinpulver?

Kristine

13.09.2017 kl. 17:40
Karin:
Ja, det kan du. Tilsett da gjerne litt kakaopulver :)

Oda

13.09.2017 kl. 16:25
Gud så moro med sånn fremgang da. Skulle ønske jeg hadde det sjæl :-P

Kristine

13.09.2017 kl. 17:39
Oda:
Øvelse gjør mester vet du :)

Nina

14.09.2017 kl. 20:31
Hvor er tightsen fra? :-)

Kristine

15.09.2017 kl. 19:15
Nina:
Skins :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her på min blogg vil du få små tips, råd og oppskrifter til den sunne linje, samt følge min vei i livet. Jeg har troen på at god helse og en sunn livsstl er nøkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer på noe, ønsker å dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no