SUSHI I SENGA

 Endelig fredag! Denne uken har føltes ekstra lang og slitsom. Jeg var i Trysil forrige helg, hvor det ble lite søvn og en del alkohol. Derfor fikk jeg ikke hentet meg inn og hvilt, slik jeg pleier å gjøre i løpet av helgen. Det har gjort at jeg har følt at jeg henger litt etter denne uken. Nå er endelig fredagskvelden her og jeg har noen timer helt fri!


I skrivende stund sitter jeg i sengen og har linet opp sushi, Barebells proteinbar og Pepsi. Her blir jeg resten av kvelden sammen med Netflix og et stort teppe. Og som dere ser, har jeg godt selskap av Ole Brum bamsen min. Han er alltid sammen med meg i sengen! 

 Jeg jobber i morgen og søndag, derfor skal de neste timene bare brukes til avslapping og kos. Det er akkurat det jeg trenger nå. Det skal det hviles, lades, spises og koses!
Ha en superduper fredagskveld :razz: Håper helgen din blir bra. 

Kristine ♥ 

12 kommentarer

Siste innlegg