FLETTEFIN & PÅMINNELSE


God morgen dere ♥ Jeg må bare vise dere denne super lekre fletten jeg fikk under Nocco Traning Day. Mood Studio var tilstedet og gav alle som ønsket det en flette etter ønsket form. Valget mitt falt på to sideskills fletter som møttes til en stor flette. Jeg ble super fornøyd og skulle virkelig ønske jeg kunne lage en slik flette selv!

 Er den ikke fin? Jeg føler meg i hvert fall ordentlig flettefin med denne sveisen! 


Selv må jeg innrømme at jeg er veldig dårlig til å flette. For å være helt ærlig er jeg ganske dårlig til å gjøre noe som helst med håret mitt. Jeg går stort sett med en klassisk dott eller hestehale! Etter at jeg hadde dette flettefine håret, fikk jeg lyst til å lære meg å flette. Jeg googlet litt rundt og fant denne videoen ‘How to Braid Your Own Hair For Beginners‘. Filmen gir en god forklaring på både den klassiske franske fletten og en såkalt fiskeflette. Selv jeg klarte å lage meg en fin flette mens jeg så på denne! Vil du lære å flette, kan jeg anbefale deg å se filmen. 

 Helt til slutt vil jeg komme med en liten påminnelse; Livet er her og nå! Det er tirsdag og jeg vet mange begynner å glede seg til helg allerede. Ikke glem at livet stort sett består av hverdager. Finn gleden ved dagen i dag! Da gjelder det å skape og å sette pris på de små dagligdagse øyeblikkene. Gjør noe i dag som du får glede av. Noe som gjør at dagen i dag føles fin og at det er helt greit at det ikke er helg enda. Og du, smil litt ekstra. Husk at du er enestående og fantastisk akkurat slik du er!

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg