LØRDAGSINTERVALLENE

Hallo lørdag, masse energi og godt humør! Jeg er så klar for en fantastisk god intervalløkt akkurat nå. Denne lørdagen føler jeg meg i fyr og flamme. For en deilig følelse altså!


Lørdagsintervallene kommer til å se slik ut:
– 5 minutter oppvarming
   Start rolig og øk intensiteten gradvis. 
– Intervaller
   4 minutter høy intensitet + 2 minutter aktiv pause
   3 minutter høy intensitet + 1,5 minutter aktiv pause
   2 minutter høy intensitet + 1 minutt aktiv pause
   1 minutt høy intensitet + 30 sekunder aktiv pause
   30 sekunder maksimal innsats 
– 5 minutter nedtrapping
  Reduser intensiteten og få ned pulsen. 

Jeg gjør intervallene på tredemøllen. Jeg løper altså raskt i arbeidsperiodene og går rolig i de aktive pausene. Du kan også gjøre intervallene ute, på en ellipsemaskin, på spinningsykkel eller lignende. 

Etter trening skal jeg avgårde å spise sushi! Deretter skal jeg overraske bestevennen med nybakte kanelknuter, før det blir middagsselskap og filmkveld. Dette blir en herlig lørdag altså! Ha en fantastisk helg da dere :grin: Gjør noe som får deg til å smile!

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg