COOKIE DOUGH KULER

SONY DSC
Kan jeg friste med deilige cookie dough kuler? Hvem liker vel ikke cookie dough?! Disse kulene lager du på en – to -tre, og de forsvinner nesten like fort som de lages, for de er så gode! Ja, det skal godt gjøres å bare ta en kule! 

SONY DSC
Virkelig super gode! Allerede har fem, seks stykker forsvunnet i min mage! Håper cookie dough kulene faller i smak hos deg også :grin:

SONY DSC

Cookie dough kuler
Ca 12 stykker

50 g havremel
20 g vaniljeprotein
20 g mandelmel
1 ss fibersirup
1 ss sukrin
1 ss smeltet smør, kan eventuelt byttes ut med kesam for en magrere versjon
1/4 ts salt
2 -5 ss v.ske , jeg brukte melk
30 g sukrinsjokolade 

Bland sammen havremel, vaniljeprotein, mandelmel, sukringold og salt. Ha så i fibersirup og smeltetsmør. Tilsett så litt og litt væske til det blir en tykk masse. Deigen skal ha marsipankonsistens. Hakk så sjokoladen og bland den inn. La massen stå i 5 minutter. Rull så kuler. 
La cookie dough kulene stå i kjøleskapet eller spis alle med en gang!

SONY DSC
Ta deg en bit…eller ti! 

SONY DSC
Nå skal jeg hvert øyeblikk komme meg avgårde for en PopUp biff-aften hos Flying Culinary Circus. Jeg gleder meg. En god biff slår aldri feil! Ha en nydelig fredag.

 
Kristine ♥ 

8 kommentarer
    1. Hei! Det så veldig gode ut 😊 Hva kan en bruke som erstatning for protein pulver?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg