DET ER HELT OK

Denne uken har ikke helt vært helt min uke. Aller mest har jeg hatt lyst til å ligge i sofaen, se på filme, spise is og sette resten av verden på pause. Og for å være ærlig, er det akkurat det jeg har gjort mye av tiden. 

SONY DSC
Jeg har selvfølgelig fullført mine “plikter”, slik som jobb og praksis, men ellers har jeg i grunn tatt livet ganske så med ro. Når det gjelder trening, hadde jeg en god treningsøkt på mandag. Ellers har det kun blitt to, korte treningsøkter og en gåtur ute. Sistnevnte bestod mer av at jeg satt i en trapp og hørte på podcast, enn at jeg gikk. Jeg har rett og slett ikke følt for å trene! Når det gjelder maten, har det fristet lite med den vanlige maten jeg spiser, og det har blitt en del sushi og take away, i tillegg til at jeg har spist en dose is, sjokolade eller yoghurtnøtter hver dag. 

SONY DSCOg vet dere hva? Det er helt ok. For det er ikke normalt å være på topp hver eneste dag, hver eneste uke eller hver eneste måned. Jeg trener ikke knall hardt og spiser super sunt hele tiden. Denne uken har jeg vært sliten og umotivert, og det er det helt ok å ta livet mer med ro og gjøre det en føler for. Det er menneskelig og det er lov å ta en pause. Frister sofaen mer enn trening, og is mer enn grønnsaker, går jeg for det. Hvem vet, kanskje har jeg super lyst til å trene igjen imorgen. Eller kanskje det går to uker. Tiden vil vise. I mellomtiden gjør jeg det jeg føler for, for livet handler om å ha det bra og å gjøre det som føles mest riktig for en.

Nå skal jeg nyte den siste kvelden på hytten før hverdagen venter igjen imorgen. Håper du gjør det samme :grin: Lad opp til en ny uke! 

Kristine ♥

21 kommentarer
    1. Hei! Jeg er ny leser av bloggen, eller jeg husker jeg ledte den for mange år siden men nå har jeg vært er inne titt og ofte siste tiden! Supre innlegg, supre øvelser og oppskrifter, og fint at du sier det med at «har jeg lyst på sjokolade så spiser jeg det». Jeg prøver også å ikke ha dårlig samvittighet for sånt!

    2. Frida:
      For noen fantastiske ord Frida. Tusen hjertelig takk. Jeg setter enormt pris på slike tilbakemeldinger. Du gjør bloggingen moro! Håper du får en super duper uke 🙂

    3. Du er så positiv og virker som en så god jente!😁 Elsker å hente energi fra bloggen din, samt nydelige oppskrifter og treningstips – for å ikke snakke om mental helse tips. Stå på. Ønsker deg en FANTASTISK uke☺️

    4. Marie Vigebo:
      Så sant det du sier. En kan ikke være på topp hver dag og vi har alle gode og mindre gode perioder. Tusen takk for hyggelig ord <3 Håper mandagen din har vært super 🙂

    5. Har hatt en helt lik uke! Rakk to økter før jeg ble sofaliggende resten av uken med kraftig forkjølelse. Kjedelig, men godt å få slappet av, sett tv-serier og spist godteri til den store gullmedaljen, hehe! Ønsker deg en fin start på uken 🙂

    6. Jeg har hatt en helt lik uke! Føles så deilig å fokusere litt vekk fra trening og riktig kosthold en liten uke 🙂

    7. Såå fint innlegg, Kristine! Jeg har hatt det helt likt som deg denne uken, og har ikke gjennomført mer enn 2 halvveis dårlige økter, spist mye dritt og følt meg bare dårlig rett og slett!.. Heldigvis er det normalt å ha dårlige perioder, og sannsynligvis er vi tilbake der vi liker å være før vi vet ord av det 😀 Du er råå uansett, og jeg digger ærligheten! Idag inspirerte du hvertfall meg <3

    8. Du over. Har du litt kroppskompmekser sjæl eller? Når du må hakke på andre som er finere enn deg 😉

    9. men kan det vær at du kanskje trenger å skeie litt mer ut og få i deg mer? du er jo veldig tynn..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg