www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

AVSLUTT RUMPEKTEN DIN MED DENNE VELSEN

  • 16.10.2017, 15:45



Mandagen er i full gang. For min del har det vrt en veldig rolig og fin mandag. Jeg har vrt p hytten frem til i ettermiddag. Formiddagen min har derfor stort sett besttt av kontorarbeid foran peisen. Ganske s deilig i grunn! 


P vei hjem fra hytten hadde jeg skikkelig lyst til trene. Da slo treningsgnisten inn igjen! Jeg kjrte en styrkekt med tunge kneby, chins og push ups med vekt. Deretter avsluttet jeg med litt rumpearbeid. Kick back i kabel, rygghev med fokus p rumpe og velsen jeg skal vise dere under. Jeg liker avslutte rumpekten med hyreps, alts et hyt antall repetisjoner, slik at jeg virkelig kjenner det i rumpen. Jeg vet ikke hva jeg skal kalle denne velsen her, kneby med kick back p step kanskje? Uansett, jeg fikk ordentlig kontakt med rumpemuskelaturen og flte jeg skvist ut det siste av rumpen. Derfor m jeg dele velsen med dere ogs! Hper du liker den. 


Slik gjr du:
Finn deg en steppkasse og stell deg foran den med et miniband rundt knrne. St rett og ned med litt bredere enn skulderbreddes avstand mellom fttene, slik du ser p det verste bildet. Dette er startposisjonen din. Ta s en dyp kneby, slik du ser p bildet nummer to. 


Ta s et skritt og g opp p steppkassen med den ene foten. Da skyver du den andre foten bakover slik at du fr et bakspark. Lft foten s langt bakover og oppover som du klarer, samtidig som du skviser rumpen godt sammen. Fr s foten inn igjen og bytt ben, slik at den andre foten fr et bakspark. Husk skive rumpen godt sammen her ogs.


Fr benet inn igjen slik at du blir stende rett opp og ned p stepkassen. G ned av stepkassen p vanlig mte. Da er du tilbake i startposisjonen og har gjort 1 repetisjon. Start p nytt ved gjre en kneby g opp p stepkassen. 

Avslutt rumpekten din med denne velsen p neste kt. Ta 3 sett med 30 repetisjoner og jeg skal love deg du kjenner det godt :grin:  Ha en fortsatt fin mandagskveld!


Kristine ♥

Hanna

16.10.2017 kl. 16:49
Den skal jeg prve imorgen. Tteningsinpriaskon er alltid fint :-):-)

Kristine

17.10.2017 kl. 07:10
Hanna:
Alltid kjekt variere litt p trening :)

Cecilie kristiansen

16.10.2017 kl. 17:08
Takk for trenings tipset :-)

Kristine

17.10.2017 kl. 07:09
Cecilie kristiansen:
Hper du liker velsen :)

16.10.2017 kl. 22:35
Deilig rompe du har i tights da ❤❤❤❤❤

Kristine

17.10.2017 kl. 07:09
Anonym:
Takk. Tror jeg :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits