hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

FR TRENING OG NYTT TRENINGSPROGRAM

  • 06.11.2017, 16:24


Hei og god mandag dere. Hper helgen har behandlet deg pent. Jeg har i hvert fall virkelig kost meg. Etter en deilig langhelg p Norefjell med masse god mat, avslapping og latter, kjenner jeg at jeg er s klar for komme igang med en ny uke :grin: Er du ogs det?


Fr trening i dag tok meg en liten epleslang. Det skal sies at jeg spurte p forhnd. Det var alts lovlig epleslang. De norske eplene er jo s gode! Selv liker jeg f i meg karbohydrater og koffein fr trening, spesielt om det er styrketrening jeg skal gjennomfre. Hvor mye jeg spiser avhenger av hvor lenge det er siden jeg spiste sist mltid og hvor sulten jeg er. Noen ganger, som i dag, tar jeg meg bare et eple og en Nocco, mens andre ganger spiser jeg noe som minner mer om et mellommltid. Karbohydrater finnes i matvarer som frukt, riskaker, potet, brd og lignende, mens koffein finner du i energidrikker som Nocco eller i kaffe. Karbohydrater og koffein gjr alltid at jeg har ekstra med energi p trening!

 Jeg har ftt en del sprsml om det nye treningsprogrammet mitt og hva som er mlet mitt. Jeg begynte som sagt p et nytt treningsprogram forrige uke. For vre helt rlig, har jeg ikke noe spesifikt ml. Grunnen til at jeg har valgt f meg en coach og f oppflging p treningen de neste mnedene, er rett og slett fordi jeg vil se hva jeg kan f til om jeg faktisk setter treningen i et system. Det siste ret har jeg ene og alene trent fordi jeg elsker hva trening gjr med humret mitt. Jeg trr pst at jeg blir et bedre menneske av trening! Men, det har ikke vrt noen form for plan eller struktur i hvordan jeg har trent. N har jeg lyst til se hva jeg kan f til, bde i form av styrke men ogs rent fysisk hvordan jeg kan forme kroppen, om jeg faktisk legger litt innsats og struktur i treningen. Selv om jeg er utdannet personlig trener og kostholdsveileder, og til daglig flger opp flere via online coaching, fler jeg ofte at jeg ser meg blind p meg selv. Derfor valgte jeg f noen andre til flge opp min trening. Det er utrolig deilig overlate all programmeringen til noen andre. Da trenger ikke jeg tenke, men m bare gjre. 


Frste uke av det nye treningsprogrammet gikk helt strlende og jeg stortrivdes. N gleder jeg meg til starte p uke to! I dag er det en lett fullkroppskt som str p planen. 
Ha en fortsatt herlig mandagskveld :grin: Og god trening om du skal ta deg en kt i kveld!


Kristine ♥

Unni

06.11.2017 kl. 16:42
Hvor mange nocco drikke du?

Kristine

07.11.2017 kl. 15:53
Unni:
Daglig tenker du? Stort sett 1-2 :)

Hedvig

06.11.2017 kl. 20:47
Du er bare utrolig vakker <3

Kristine

07.11.2017 kl. 15:53
Hedvig:
, tusen takk du :)

Gunhild

07.11.2017 kl. 09:37
Vil du dele treningsprogrammet? :-)

Kristine

07.11.2017 kl. 15:53
Gunhild:
Det er spesialtilpasset meg, s jeg kan ikke dele hele. Men det kommer noen smakebiter p bloggen :)

Karianne

07.11.2017 kl. 12:16
Hvor er den tightsen fra? Skikkelig fin p deg :-)

Kristine

07.11.2017 kl. 15:52
Karianne:
Takk. Den er fra BetterBodies :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no