HYTTEFROKOST

God morgen fra Valdres ♥ Det var så deilig å våkne i morges, titte ut i det nydelige fjellandskapet og puste inn den friske fjelluften. Jeg synes det er noe magisk ved å være langt oppe på fjellet. Stillheten og det at det ikke er en levende sjel å se. Her kan jeg virkelig slappe av! 

 Nå har vi akkurat hatt en nydelig hyttefrokost med nystekte rundstykker, kaffe og masse godt pålegg. I dag ble det Hatting speltrundstykker, grove brødskiver, brunost, hamburgerrygg, blåmuuggost, honning, syltetøy, agurk, sukkererter, tomat, paprika, ost, stekte egg, bacon og sharon.

 Været er helt ok. Jeg hadde håpet på strålende sol, men får ta til takke med overskyet og lette snøbyger og seks minusgrader. Da er det godt å holde seg foran peisen i ullgenser og ullsokker. Senere i dag skal jeg komme meg ut på en deilig fjelltur. Det er sann terapi for kropp og sjel.
Håper du får en fantastisk helg :razz: 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Hei:) Skal til Valdres neste helg så lurer veldig på om det er snø der nå? Ønsker deg en fin helg videre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg