hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

KORTINTERVALLER

  • 21.11.2017, 18:22


Da er jeg tilbake hjemme etter en lang og rolig helg p fjellet. Det er utrolig deilig  komme seg vekk noen dager og slappe helt av, men jammen er det godt komme tilbake til hverdagen ogs. Jeg er og forblir et hverdagsmenneske!

SONY DSC
Jeg kom meg raskt p trening. Noen dager uten treningssenteret og det kribler i kroppen etter komme seg i gang! Jeg tok meg en god runde kortintervaller, alts intervaller med korte drag. Her er ikke dragene mer enn 30 sekunder, men til tross for den korte arbeidsperioden, kan jeg garantere at jeg ble ordentlig svett og god. Denne kten m du prve!

Oppvarming
5 -8 minutter med rask gange og lett jogging.

Hoveddel - kortintervaller
- Drag 1
30 sekunder spurt + 15 sek hvile * 10
k hastigheten med 0,1 km / t for hvert drag.
- Ha s en aktiv pause p 3 -4 minutter hvor du gr rolig. 
- Drag 2
30 sekunder spurt + 15 sek hvile * 8
Start med farten du avsluttet p i frste runde. k s hastigheten med 0,1 km / t for hvert drag.
- Aktiv pause p 3 -4 minutter hvor du gr rolig.
- Drag 3
20 sek p + 10 sek av * 6 
Start med den farten du avsluttet p i andre runde og k hastigheten ytterligere med 0,1 km / t for hvert drag.

Nedtrapping
5 minutter hvor du senker intensiteten gradvis.

SONY DSC
Jeg tok ingen bilder p trening i dag, bare en liten (og shameless) selfie som dere kanskje s p instagram. Istedenfor dele det bildet her ogs, legger jeg med et par bilder jeg tok p vei hjem fra fjellet i gr. 

Prv gjerne denne treningskten med kortintervaller og si hva du synes. God trening :grin:


Kristine ♥

Karianne

21.11.2017 kl. 18:55
Hater intervaller :-P Dissa var s korte at jeg skal teste dem ;-)

Kristine

22.11.2017 kl. 17:31
Karianne:
Ja, jo kortere jo bedre, eller hva? Hper du liker dem :)

Hanna K

21.11.2017 kl. 19:09
Hvor ofte lper du intervaller?

Kristine

22.11.2017 kl. 17:30
Hanna K:
Prver gjre det en gang i uken :)

ina

21.11.2017 kl. 22:58
Disse intervallene skal jeg prve! Hvilken hastighet begynner du p?:)

Kristine

22.11.2017 kl. 17:30
ina:
Jeg begynte p 13,5 km / t. Og dde helt til slutten! Hihi...

Silje

22.11.2017 kl. 09:02
Blir s glad av det smilet ditt! <3

Kristine

22.11.2017 kl. 17:30
Silje:
, du er snill <3

Marianne

22.11.2017 kl. 15:35
Sitter reproppene godt?

Kristine

22.11.2017 kl. 17:29
Marianne:
Ja, jeg synes det. Bde nr jeg lper og trener styrke :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no