hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

TRE TING JEG GJR DAGEN DERP

  • 02.12.2017, 11:27


Jeg er langt fra noe partylve, men nr desember kommer, blir det oftest en del fuktige kvelder. Julebord, juleselskap og andre festligheter kommer p rekke og rad. For meg som ikke drikker alkohol s ofte, skal det ikke mye til fr jeg kjenner det dagen derp. For all del, en kan fint delta p disse festlighetene uten alkohol, men jeg for min del, tror jeg at jeg har godt av "slippe meg ls" av og til. Dessuten er jo en god fest, med deilig rdvin, hyggelige mennesker og fin musikk, en minneverdig kveld! Nr jeg da frst gr p partyvognen, har jeg et par ting jeg alltid gjr dagen derp som gjr at dagen blir s mye bedre.


Bilde fra juleselskap forrige helg

- Sov
Enten jeg har drukket alkohol eller ikke, har festlighetene lett for vare til langt p natt. Og svn vet vi alle er viktig. Derfor legger jeg alltid opp til at jeg kan sove lenge dagen derp. Stort sett har jeg lagt frem repropper og yebind, slik at jeg er sikker p at jeg ikke vkner grytidlig av lyd og lys. 

- Sitronvann med salt
Kroppen mister salter og vske nr vi drikker alkohol. Derfor starter jeg alltid dagen derp med et stort glass vann, omtrent en halv liter, hvor jeg presser oppi saften fra en sitron og har i en teskje salt. Det smaker ikke spesielt godt, men det gjr godt.

-Gtur
Det frister ikke akkurat med en vill treningskt dagen derp, men det bevege kroppen gjr underverker. Jeg tar meg alltid en gtur for f igang blodomlpet og for f pustet inn frisk luft. Det er rart hva en halv times rolig gtur kan gjre med humr og sjel. Bde hodepine, slapphet og eventuelt fylleangst forsvinner!

Jeg skal p nok et julebord i kveld. Denne gangen med en fin jentegjeng. Jeg gleder meg! 
Julebord eller ei, hper du fr en herlig lrdag :grin: God helg!


Kristine ♥​

Kaia

02.12.2017 kl. 13:27
Jammen godt du kan ta deg en fest du ogs :-P

Kristine

02.12.2017 kl. 17:58
Kaia:
M jo det av og til ;)

Marianne

02.12.2017 kl. 15:01
Takk for tipsa. Trenger nok de imorgen ;-)

Kristine

02.12.2017 kl. 17:58
Marianne:
Hihi... Da nsker jeg deg en god kveld :)

se Marie

02.12.2017 kl. 19:46
Sports drikk istedenfor sitronvann kan ogs funke :-)

Kristine

04.12.2017 kl. 09:17
se Marie:
Ja, da fr du i deg elektrolytter ogs :)

02.12.2017 kl. 21:10
Hvor er toppen fra?

Kristine

04.12.2017 kl. 09:17
Anonym:
Den er fra HM :)

Emma

03.12.2017 kl. 01:22
Du er s innmari gjennomtrent og flott. Kunne du sagt noe om hvordan du legger opp treningsuken din, i forhold til hvilken split du bruker? Har du en dag hvor du lfter veldig tungt p en kroppsdel for eksempel, eller er det stortsett fullkroppskter? Mye av de samme velsene eller stor variasjon? Har du noen tips for hvordan man kan se resultater i styrketrening? Opplever at mange trener og trener, uten spesielle fysiske forbedringer. Har ikke lyst til vre en av dem...

Kristine

04.12.2017 kl. 09:19
Emma:
Hei du og takk for det. Jeg har trener jo ut i fra mine egne ml, min hverdag og mine forutsetninger. Akkurat n har jeg 5 styrkedager og ingen kardio. Dette programmet er satt opp for jevne ut mine feil og gjre meg sterkere. Det beste tipset jeg kan gi deg er f en dyktig pt til sette opp et program for deg, slik at han / hun kan lage noe som er tilpasset deg :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no