TRENING


I dag hadde jeg en skikkelig god treningsøkt med en venninne, Beret. Trening er terapi for meg. Et sted jeg får ut negative tanker og henter inn positiv energi. Derfor synes jeg ofte det er best å trene alene, for da får denne tankeprosessen flyte uten at noen forstyrrer meg. Likevel er det veldig koselig å trene sammen med noen av og til. Beret var flink til å pushe og motivere meg og det ble en helt fantastisk bra økt. God trening, god energi og godt med latter. Hva mer kan en ønske seg?


Dagens trening så slik ut:
– Markløft
   100 kg – 2 sett x 3 repetisjoner
   95 kg – 2 sett x 5 repetisjoner
– Dips
   Egen kroppsvekt – 4 sett x 8 repetisjoner
– Chins
   Egen kroppsvekt – 4 sett x 9 repetisjoner
– Revers flyes med manualer
   4 kg på hver arm – 3 sett x 12 repetisjoner
– Hammer curl med manualer
   8 kg på hver arm – 3 sett x 12 repetisjoner

Jeg skulle også gjort triceps pushdown i kabel, men det glemte jeg! 
Etter at jeg selv fikk meg personlig trener for nå syv uker siden, stortrives jeg virkelig med treningen! Jeg blir sterkere hver uke, samtidig som energien er bedre enn noen sinne. Det er bare så herlig! 

Har du hatt en god trening i dag? Trening eller ei, håper fredagen din er bra og at helgen blir super :grin:

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Du er råå Kristine!! Jeg hadde en deilig økt på morgenkvisten idag, noe som gjorde resten av dagen ennå bedre 😀 Håper du får en fiin fredagskveld og koser deg max<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg