JULEFERIE

Riktig god fredag dere og god tjueandre desember. Da er julegenseren på og jeg tatt juleferie 🎅  Deilig deilig, deilig!

 Jeg reiste hjem til barndomshjemmet tidligere i dag. Her blir jeg en ukes tid og skal feire med familien. I år blir det en litt annerledes jul. Som mange allerede vet, gikk min kjære mamma bort for litt over tre år siden. Julen har alltid føltes rar og noe feil etter at hun gikk bort. Da min pappa i tillegg min jobber i år, blir det til at jeg skal feire jul med mine to mindre brødre. Ettersom det bare blir oss tre, har vi bestemt oss for å ta en rolig julaften med koseklær, god mat og julefilmer. Det blir annerledes enn hva jeg er vant til, men jeg tror det skal bli hyggelig uansett. Det viktigste for meg er å være med de jeg er glad i og da er absolutt brødrene mine første valget. 

 Jeg ønsker dere alle en riktig god julehelg. Gi de du er glad i en ekstra stor og god klem. Tenk så heldig du er som har de du har rundt deg! Vær takknemlig for all den kjærligheten du har i livet ditt.

Kristine ♥ 

10 kommentarer

Siste innlegg