ET NYTT ÅR

Riktig godt nyttår dere! Hurra for et helt nytt år. Og ikke bare et nytt år, men også en ny måned og en ny uke. Velkommen 2018 :grin:
I dag har vi åpnet det første siden av en helt ny bok. Nemlig det jeg liker å kalle ‘Muligheter 2018’. Første kapittel starter allerede i dag! Sidene er blanke, du er forfatteren og ordene skal du selv sette inn.  Fyll boken din med glede, latter, kjærlighet og ting som gjør deg glade. 

Når vi først er inne på et nytt år og nye muligheter, vil jeg snakke litt om nyttårsforsetter. I dag og imorgen er det mange som starter med nye treningsplaner, nye dietter og nye mål. I januar skal vi jo alle bli supersunne og bli den beste versjonen av oss selv.  Men, la oss være ærlige her. Allerede i februar begynner mengden på treningssentrene å dabbe av og folk glemmer at de skulle være sukkerfrie i hundre dager eller gir opp forsettene sine. Du skal ikke bli en av dem! Først og fremst, lag smarte og gode nyttårsforsetter og mål. Mål du kan nå og gjennomføre. Om du setter deg et mål som er helt urealistisk for deg, som for eksempel å gå fra å trene to ganger i uken til seks, eller å gå fra å spise sjokolade hver dag til å holde deg helt unna sukker, vil du bare bli skuffet over deg selv fordi du ikke klarer det. Når du ikke klarer målet / målene du har satt deg, ødelegger dette mestringsfølelsen din og du vil også føle deg mislykket og få en dårlige selvtillit. Bygg heller opp selvtilliten din og deg selv ved å sette deg mål hvor du må jobbe for å nå målet, men et mål som du også har muligheten til å nå. Et mål skal være vanskelig å oppnå, men det må være mulig!

Håper du er like klar som meg til å komme i gang med et nytt år. Jeg skal komme meg en tur på trening nå. Året må jo starte med en god treningsøkt og den deilige følelsen av endorfiner! 
Måtte 2018 bli en fenomenalt år for deg. Ta vare på hver dag og finn små gleder i hverdagen! 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Jeg valgte å ikke ha noen nyttårsforsetter i år fordi de bare får meg til å føle meg misslykka!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg