PUGGING PÅ G

Usminket, bustete i håret, iført kosegenseren og pysjbukse. Det er slik jeg sitter akkurat nå. Her er det pugging på G og da er komfort førstevalget, ikke utseende. Nå som jeg ser på bildet, ser jeg til og med at genseren har flekker på seg. Det er ikke mye glamour over eksamenstiden altså! 

Jeg har nemlig eksamen imorgen. Det er siste året av sykepleiestudiet og jeg vil virkelig gjennomføre med stil. Dermed har de siste dagen stort sett bestått i å sitte på rumpestumpen, lest og pugget. Jeg har lurt inn en raskt treningsøkt i dag også. Jeg blir nærmest gal om jeg ikke får beveget kroppen i løpet av en dag! Selv føler jeg at et avbrekk med aktivitet og hvor hodet får en pause, gjør at jeg har enda bedre konsentrasjon og motivasjon til å lese igjen etter økten. 

Jeg vet ikke med dere, men jeg synes alltid pugging blir mer moro om jeg har noe godt å tygge på. Dagens puggesnacks består av et fruktfat med ananas, kiwi, vannmleon og blåbær, Cola zero, popcorn, Barbells kokosproteinbar og en nøttemiks bestående av mandler, valnøtter, pistasjnøtter, hasselnøtter, gule rosiner og sjokoladenøtter. Har du forresten smakt den nye Barbells proteinbaren salty peanut? Den er så farlig god! Jeg bestilte en hel eske før jul, årets julegave til meg selv, men jeg har spist opp alle barene allerede! Kombinasjonen av søtt og salt, er magisk altså!

Nå får jeg forsette puggingen. Ha en god kveld videre :razz:

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg