FREDAGSMORGEN

Riktig god morgen dere ♥ Eller, nå er det vel riktigere å si riktig god formiddag. Uansett, for meg er det fortsatt morgen. Jeg valgte å sove ekstra lenge i dag og ta en rolig fredagsmorgen. En deilig start på helgen altså! 

Etter juleferie og eksamensperioden, trengte jeg en liten oppfriskning. Nå har jeg akkurat spist en deilig frokost med hjemmelagde rundstykker mens jeg har hatt ansiktsmaske i fjeset og hårkur i håret. Jeg er, som dere sikkert vet, ikke spesielt flink når det kommer til verken sminke eller hudpleie, men en sjelden gang får jeg ånden over meg og bestemmer meg for å gjøre noe. Slik som i dag. Og jeg føler meg jo så mye freshere etterpå! 

Frokosten min var minst like god som den så ut. Nystekte rundstykker er så godt! Til rundstykkene brukte jeg denne oppskriften som jeg har delt med dere før. Da jeg ikke hadde cottage cheese, byttet jeg det ut med kesam. Det fungerte minst like bra! 

Rundstykkene ble serverte med stekte egg, tomat, agurk, og paprika, skinke, spekeskinke og brie. En kaffekopp og en appelsin fulgte også med. Brie og spekeskinke er forresten en kjempe god kombinasjon, om du ikke har prøvd det. 
 
 Med en slik start på fredagsmorgenen er det bare å ønske helgen velkommen :grin:  God helg, dere!

Kristine ♥

13 kommentarer
    1. Andrine:
      Å, ok. Brie og honning er jo super godt, men har ikke testet med spekeskinke. Det skal jeg gjøre nå. Takk for tipset 🙂

    2. Andrine:
      Altså, takk for det. Men jeg må legge til at mat ofte ser mer delikat ut når det er små porsjoner. Men jeg er enig at det er viktig å vise at man må spise 🙂

    3. Det jeg elsker meg bloggen din er at du tørr å legge ut mengden mat du spiser!!!!! Hvorfor skal bloggere ta bilde av en maisbit? APPLAUS TIL DEG

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg