DAGEN I DAG

Riktig god fredagsmorgen dere. Denne fredagen vil jeg oppfordre deg til å nyte dagen i dag!

Er du en av de som grubler og tenker på alt du skulle gjort annerledes i går og lager planer for alt du skal gjøre i morgen? Da er du ikke alene! Svært mange av oss lever i fortiden og fremtiden. Vi glemmer faktisk dagen i dag og lar oss heller stresse av i går og i morgen. 

Ta meg for eksempel. I går fikk jeg ikke trent. Det betyr at ukens treningsplan måtte endres. For noen år tilbake, hadde jeg følt at hele uken var ødelagt om noe slikt skjedde. Hvis jeg ikke fikk trent i går, ville jeg stresset meg over at jeg ikke får fulgt planen og at det jeg skulle gjort imorgen ikke blir hundre prosent riktig. Heldigvis har jeg vokst utrolig mye siden da og tankegangen min har endret seg totalt. Sånn er det å live dere! Ting skjer og alt går ikke etter planen. Jeg lever i dag.

Dagen i dag, 12 januar, har sin egen verdi og jeg velger å fokusere på det som er akkurat her og nå. Det gjør dagen så mye bedre. Jeg oppfordrer deg til å gjøre det samme! Ha en aldeles strålende fredag  :grin: 

Kristine ♥

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg