MUSIKK TIL JOGGETUREN

God morgen ♥ Når du leser dette, har jeg allerede vært på jobb et par timer. Selv om vekkerklokken stod på kvart over syv, våknet jeg en drøy time før dette og fikk ikke sove igjen. For å gjøre den grytidlige morgenen til en go’morgen, satte jeg meg i sengen med en kaffekopp og laget meg ny spilleliste. I morgen har jeg planer om å ta meg en liten joggetur. Da er musikk viktig! Selv synes jeg at god musikk til joggeturen gjør at tiden flyr og det blir så mye enklere å holde takten. Min spilleliste inneholder nitti- talls favoritter. Jeg foretrekker nemlig å jogge til gode gamle slagere som gir meg en god følelse, og som fil få meg til å nynne og smile underveis. 

Min musikk til joggeturen
LOKE – loving you girl
Will Smith – Gettin’ Jiggy Wit It
C+C Music Factory – Gonna Make You Sweat (Everybody Dance Now)
MC Hammer – U Can’t Touch This
Daft Punk – Around the World
Smash Mouth – Walkin’ On the Sun
La Bouche – Sweet Dreams
Eiffel 65 – Blue (Da Ba Dee)
Deee-Lite – Groove Is In the Heart
Right Said Fred – I’m Too Sexy
Destiny’s Child – Jumpin’ Jumpin’
DJ Miko – What’s Up
Vengaboys – Boom Boom Boom

Det er i hvert fall musikk som gir meg energi og et smil :grin:  Har du noen favoritter?
God helg!

Kristine ♥

9 kommentarer

Siste innlegg