hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

FEM SPRSML OM TRENING

  • 27.01.2018, 10:34


Drikker du Nocco p hver treningskt?
Eh, ja. Det er litt flaut, men jeg gjr det alts! Jeg er farlig avhengig av Nocco. Jeg er, som du kanskje vet, Nocco ambassadr, men om jeg gr tom for Nocco, ender jeg alltid med kjpe selv fordi jeg m ha det til trening. Faktisk er det slik at koffein, som blant annet finnes i Nocco, har bevist positiv effekt p trening. Mer om det kan du lese her

SAMSUNG CSC

Hvordan blir jeg sterkere i pull ups?
Frst, pull ups, hang ups og chins, hva er forskjellen? Pull ups er nr du har pronert grep. Alts at hndflatene er bort fra deg. Hang ups er nr du har nytralt grep. Alts hndflatene mot hverandre. Chins er nr du har supinert grep. Alts at hndflatene er mot deg. Jeg har skrevet et innlegg om hvordan du kommer i gang med pull ups som gir deg mange gode tips. Det absolutt viktigste, er trene pull ups jevnlig. Det er, som du sikkert vet, slik at du blir god p det du gjr, s legg inn pull ups 2 til 3 ganger i uken.

Hvor mange hviledager har du?
Det har jeg ingen fasit p. Noen uker har jeg mange hviledager, andre uker ingen. Forrige uke trente jeg tre dager, denne uken blir det fem kter. Antall hviledager varierer etter hvordan jeg fler meg og hvor hektisk hverdagen min er. Fler jeg at jeg trenger hvile, s dropper jeg trening. For meg er trening en livsstil og er derfor ikke noe jeg tvinger meg selv til gjre. Jeg har tenkt til trene livet ut og vil kose meg og trives med trening. Da er det viktig at trening skal vre lystbetont, noe jeg har lyst og ork til. lytte til kroppen er derfor alltid frsteprioritet hos meg. 

Hvordan varmer du opp fr styrketrening?
Jeg er litt drlig til varme opp. Fr noen treningskter gr jeg 5 minutter p tredemllen for f varmen i kroppen, men ofte gr jeg rett til styrkerommet. Det jeg derimot alltid gjr er kjre noen lette sett fr jeg starter med hovedvelsen p treningsprogrammet. Skal jeg for eksempel trene kneby med 60 kilo og 8 repetisjoner, starter jeg med 1 sett p 30 kilo med 6 repetisjoner, deretter 1 sett p 40 kilo med 5 repetisjoner og s 1 sett p 50 kilo med 4 repetisjoner. 



 Du har veltrente armer, hvordan trener du armene dine?
For vre helt rlig, trener jeg armer veldig sjeldent. Jeg tror rett og slett jeg har ganske gode gener nr det kommer til armer. Jeg trener kanskje armer en gang i mneden. Da gjr jeg som oftest biceps curl og triceps pushdown. Riktignok lfter jeg mye tunge basevelser, og velser som chins / pull ups, benkpress, skulderpress og stende roing, trener mye armer. 


Kristine ♥

Maria

27.01.2018 kl. 12:07
Hvor ofte trener du?

Kristine

28.01.2018 kl. 13:58
Maria:
Der varierer fra uke til uke. Stort sett cirka fem ganger :)

Julie

27.01.2018 kl. 15:38
Armene dine 😍

Julie

27.01.2018 kl. 15:39
Armene dine 😍

Kristine

28.01.2018 kl. 13:57
Julie:
, takk du :)

howtotradeforex

28.01.2018 kl. 23:32
Perfekt form

Kristine

29.01.2018 kl. 06:54
howtotradeforex:
takk for det du :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no