LUR HJERNEN DIN – DET ER MANDAG

God mandag morgen fininger ♥ Da er endelig mandagen er igjen. Er du klar for en ny uke? Mange synes jeg er rar som elsker mandager. Før var det faktisk slik at jeg hatet mandag og nærmest telte sekunder til helg så fort mandagen hadde startet. Nå synes jeg mandag er en av de beste dagene i uken! Det er fordi det er så mye fint ved mandager. Og de fleste andre dager for den saks skyld. Jeg får dratt i praksis og tilegnet meg mer kunnskap. Jeg får truffet nye mennesker. Jeg får startet uken med en treningsøkt. Jeg får gjort så mye av det jeg liker og setter pris på. Ved å fokusere på det som er bra med mandager, har jeg har rett og slett lurt meg selv til å like mandagen! 

Trøtt, men fornøyd mandagssmil. Det er en ny uke! 

For all del. Blåmandag kan finnes, men da er det stort sett fordi du fokuserer på den og gir det negative rom til å vokse. Gjør heller det motsatte. Lur hjernen din til å fokusere på det positive isteden. Fokuser på det du faktisk liker ved mandagen, på det spennende du ønsker å lære og det du gleder deg til å gjøre. Sett pris på at du har muligheten til å stå opp og leve nettopp ditt liv. Hver eneste mandag. Hver eneste dag.
Ha en nydelig mandag!

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg