JANUAR’S

Januars’s mest likte instagrambilde
Jeg vet ikke om det var snøen, den cheesy bildeteksten eller det store smilet, men dette bildet like dere! 

Januar’s mest spilte sang
Musikksmaken min er i det merkelige slaget for tiden. Jeg liker normalt musikk med litt fart, som fyller meg med energi og som gjør meg glad. Den siste måneden har det derimot gått mye i rolige varianter eller sanger med en country-touch. Sam Hunt troner fortsatt høyt på listen sammen med The Night We Met med Lord Huron. Ellers så kan jeg også tipse om musikk til løpeturen i dette innlegget. 

Januar’s beste frokost
 Nystekte rundstykker er så godt! Til rundstykkene brukte jeg denne oppskriften som jeg har delt med dere før. Da jeg ikke hadde cottage cheese, byttet jeg det ut med kesam. Det fungerte minst like bra! 

Januar’s treningstips
Jeg viste dere en ny rumpeøvelse, hyperextension, og gav dere t også et ekstra dytt for å gjøre dips. Jeg synes det er så kult når jenter er sterke i øvelser som dips og chins. Vil du ta deg en intervalløkt, delte jeg årets første intervaller

SONY DSC

Januar’s beste bakst
Saftige sjokolademuffins med sjokoladeglasur. Disse var bare så gode! Har du lyst på noe enkelt og godt, kan jeg også tipse om disse vaflene

Januar’s beste gladnyhet
I begynnelsen av måneden hadde jeg eksamen og jeg følte at den gikk skikkelig dårlig. Men da jeg fikk sensuren, viste det seg at det hadde gått super bra. Det gjorde meg virkelig glad! 

Januar’s trening
Min trening denne måneden har vært helt fantastisk! Jeg har tatt flere nye rekorder og har virkelig stortkost meg med treningen. Jeg føler at jeg svever litt på en treningsbølge for tiden. Håper den fortsetter! 

SONY DSC

Januar’s mest spiste
Det har blitt mye enkle løsninger i januar. Lompepizza og spør lompechips, er noe som har gått igjen. Jeg er og forblir en lompespiser! 

Jeg er klar for å ta februar med storm! Som jeg skrev på torsdag, har jeg masse å glede meg til denne måneden. Håper du har det samme! Måtte februar bli en fin måned for deg  :grin: Og god helg!

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Joachim Hovland Vik:
      Hei du og tusen takk for en hyggelig kommentar Joachim. Det setter jeg pris på 🙂
      Håper du får en fin mandag 🙂

    2. for et superflott og herlig innlegg med mange fine bilder :).. veldig bra oppsummering av hvordan man kan få best utnytte og mulighet gjennom å gjøre ting.. tusen takk for at du delte dette innlegget.. veldig bra skrevet.. fortsett med den gode jobben
      Kan du vær så snill ta en tur innom min blogg? Legge igjen en kommentar?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg